lieve mama's en papa's, deze mama gaat sinds kort weer aan het werk. nou heb ik voor de een ideale tijden en voor de ander vervelende tijden. ik werk namelijk van 16:30 tot 22:00 nu komt mijn probleem ik moet rond 15:45 de deur uit ivm reistijd en ben pas om 22:45 ongeveer thuis. mijn man zijn werk is erg wisselend dus geen vaste thuis tijd zeg maar. momenteel werk ik 4 avonden en gaat onze dochter 2 dagen van 12 tot papa haar haalt naar opa en oma. en mijn moeder haalt haar rond 12 en komt volgende dag rond die tijd weer thuis en past dan bij ons op tot papa thuis is. nu wil ik graag een gastouder zoeken omdat ik deze situatie niet ideaal vind. ik zou graag hebben dat mijn dochter lekker in eigen huis kan blijven. en 1 dag bij opa en oma en 1 dag bij oma zijn voldoende. Heeft iemand tips?? reden dat ze rond 12 al weggaat is ivm slapen smiddags.
Misschien willen de opa's en oma's bij jullie thuis oppassen? Hier komen de oma's aan huis als ik late dienst heb. Voor mij is dat van 14.30 tot ong 17.00 Jij zou dan oppas nodig hebben vanaf ong 15.30 scheelt toch weer 3,5 uur oppassen voor de opa's en oma's en je dochter kan lekker in haar eigen bedje slapen.