gastouder bolderkar

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door cvm1985, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hallo,

is er hier een gastouder die een bolderkar heeft aangeschaft? Ik krijg steedsmeer kindjes hier en ben nu op zoek naar een bolderkar, omdat ik graag op stap ga. Voorheen kon ik prima met de duowagen en dan 1 peuter los de deur uit maar nu heb ik sommige dagen 5 kinderen en dat is geen doen.
    Nu zag ik een bolderkar van bolderland met een babyschaal, twee zitjes en twee tuigjes, en een huif eroverheen. Maar komt gewoon nieuw op 1000 euro en is tweedehands niet te krijgen,
    Iemand ervaring met deze of andere karren voor ik een fortuin uitgeef?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn gastouder heeft er zelf 1 gemaakt aan een dubbele buggy. Mogelijk ken je iemand in je omgeving die het kan?

3. Eiveo

Eiveo Niet meer actief

Op het werk wel ervaring met een ouder model van (waarschijnlijk) deze bolderwagens. Bevalt prima, al is het ermee leren sturen wel even wennen. De kids vinden het erg leuk om in de kar te mogen zitten. De karren die wij op het werk hebben passen net tussen de brede poortjes bij de kassa van de AH langs. Met 8 peuters nog aardig mee te rijden, vol met kleuters is het wel zwaar rijden.

4. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Ik heb er 1, een hele fijne houten die ik kan duwen waar 6 kindjes in kunnen. Goed rondkijken op marktplaats helpt ook. Daar de mijne gekocht en opgeknapt ben er echt super blij mee!

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Bedankt voor de reacties, probleem is dat er ook zitjes en een babyschaal in moeten kunnen, dus een gewone bolderkar zonder bankjes oid heb ik niets aan.

6. Eiveo

Eiveo Niet meer actief

Zie net dat de link in mijn eerdere bericht het niet doet.
    De link ging naar de site van Droomland Bolderwagens, menu Bolderwagens KDV. Bij deze bolderwagens is het zeker mogelijk om een babyschaal, zitje ed te gebruiken, staan bij accessoires.

7. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    vriendin van mij heeft de rambler explorer via marktplaatst voor 500 euro gekocht incl 1 zitje duwstangen en babynestje en boodschappentas. ik heb er eens mee gelopen en vodn hem heel fijn er zaten toen 4 kindjes in van 3 jaar

8. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Onze gastouder heeft twee jaar geleden een Babboe bakfiets gekocht. Dat heeft ze slim aangepakt: ze heeft ons en de ouders van een ander kindje dat bij haar in de opvang zit, gevraagd of we bij wilden dragen aan de kosten. Ook het gastouderbureau heeft wat betaald.

Je zou dus kunnen vragen aan de ouders of ze bij willen dragen. Ik vond het prima, de kinderen zouden nog jaren bij haar naar de opvang gaan en zo kon ze als het mooi weer was, lekker wat ondernemen met z'n allen. Het was dus niet alleen een voordeel voor haar maar ook voor onze kinderen.

Deel Deze Pagina