Hoi, Even een vraag mijn kleine gaat 1 dagdeel naar de psz. In mei kan hij al 2 x niet ivm vakanties. Dus ik belde waarom hij dan bijv die ene keer niet op een ander dagdeel kan. Wat schetst mijn verbazing ik betaal ook gewoon door tijdens de zomervakantie van 6 weken. 64 euro per maand??? Is dit normaal? Ik dacht dat zomervakantie geen geld kostte 1 maand.
Hier kun je kiezen of je de zomervakantie doorbetaald, je hebt twee pakketten. Met of zonder deze zomervakantie. Is dat bij jullie geen optie geweest?
Nee ze hadden mij gezegd dat de zomervakantie niet doorbetaald word. En nu zegt de administratie ooh dat hebben ze fout.
Je betaalt gewoon een vast bedrag voor (wat is het precies?) 40 weken psz per jaar, dat bedrag verdelen ze over 12 maanden. Ze kunnen er ook voor kiezen je bv in de zomer niet te laten betalen, maar dan betaal je de resterende maanden gewoon meer (dus bv 70 per maand maar dan 1 zomermaand niks, of 64 per maand het hele jaar door).
Zo makkelijk zou ik me niet af laten schepen, heb je een contract gekregen waarin dit soort afspraken vastgelegd staan? Zou het even nalezen en vervolgens aankaarten als het anders omschreven staat.
Ja ik wist er niks vanaf anders had ik er ook wat van gezegd maar hun zeiden nee je betaald geen zomervakantie. Ik ga zo de kleine halen em dan vraagik het aan hun.
Heb het gevraagd en wij hebben geen mogelijkheid de zomervakantie niet te vertellen het is exact hoe purk zegt.
Weet je wat ze waarschijnlijk doen, alle weken die hij komt ( bijv 45 wk ipv 52 wk)bij elkaar optellen en dit delen door 12 mnd waardoor he een vast bedrag per maand betaald. Je betaald dan dus wel elke maand het zelfde maar je betaald niet voor de vrije dagen