Dan krijg je als het goed is meer! omdat je in hun huis bent en dat is logisch want je kunt ook niet meer kinderen hebben dan in het gezin aanwezig zijn terwijl je thuis ook meerdere gezinnen zou kunnen hebben. En vaak doe je ook huishoudelijke dingen erbij (strijken, was vouwen, wassen, koken, boodschappen etc).
gemiddeld 5 euro per kind per uur, met een minimum van 10 euro geloof ik. dus 1 kind = 10 euro 2 kinderen = 10 euro 3 kinderen = 15 euro enz zo werkt het bij mij tenminste. maar je kunt zelf een bedrag afspreken met de gastouder. meer of minder, afhankelijk van de extra dingen die gedaan worden inderdaad. en sommige gast ouder buro's hebben een vast bedrag ongeacht aantal kinderen.
ja dat had ik dus ook gezien een minimumloon van 9 nog wat. ik wil liefst per kindje betaald krijgen. ga vanavond een en ander bespreken met de ouders maar ik zit dus nu een beetje met dat ik bij de meeste bureaus het minimum krijg ongeacht het aantal kinderen. want het is bij hun in huis. als het hier was geweest was het wel per kind..
Ik werk zelf als gastouder maar wel via een bureau die bepaalt de prijs dus. Ik verdien als ik bij mensen aan huis kom oppassen 10,08 per uur. Komt er een kindje bij mij thuis dan verdien ik 4,10 per uur per kind. En dan komen er nog kosten bij van 1 voor een broodmaaltijd 2 voor een warme maaltijd en 0,75 tussendoortjes.