Vanmiddag komt het gob hier heen om over het probleem te praten. Ze ging er het weekend nog over denken. Maar er waren zeker nog oplossingen. Merk wel dat ik niet zo'n in vanmiddag had. Nou spring op de fiets om de twee boefjes op te gaan halen.
Succes! Ik ben benieuwd met welke oplossingen ze komen ... Ik heb weer een aanvraag voor een baby voor 1 dag in de week, maar ik denk dat ik voorlopig even wacht op wat oudere kindjes.
Ja ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan, gerdatje. Goldsword, snap ik. Ik houd babys voorlopig ook af...
Ze is vooral gaan kijken hoe het meisje was. Heeft met haar gepraat. Bij de deur zei ze wel dat ze dacht dat het meisje heel bang is. Vanmiddag krijg ik de tips via de telefoon.
Gob aan de lijn goed. Ze heeft het vermoeden dat het meisje zich veel zorgen maakt. Thuis loopt het met gezondheid en werk niet zo lekker. Daar bij is ze zeer intelligent. We gaan nu proberen om dat als ze dwars is naar mij toe dit te negeren. Even laten afkoelen en dan samen een puzzel doen. Tussen door wat praten. Ze voelt zich hier veilig want ze vertelt soms best persoonlijke dingen. We gaan kijken of dit zo werkt.
Nog even een vraagje uit nieuwsgierigheid: wij kunnen via het gob een bodywarmer laten bestellen met een leuke tekst erop met de vraag of ze kinderopvang zoeken bij een gastouder en de site van het gob. Het idee is om op scholen enz herkenbaar te zijn en zo meer mensen te bereiken. Zouden jullie het wat vinden?
Ligt aan de kosten ,en of je reclame wil maken voor je gob Je kunt ook veiligheidshesjes laten bedrukken met je eigen logo, zonder gob informatie erop. Dat zou ik eerder doen omdat ik zelfstandig ben en ik niet voor het gob werk.
Gerdatje, wat fijn dat ze je handvaten heeft gegeven. Is dit gewoon de tussenpersoon van het gob? Klinkt als een kundig en serieus persoon (ik ken ze ook vaak anders). Tuc, ik ben bij meerdere gob aangesloten. Dus ik zou dat niet doen. Als ik dat dat doen dan zou ik iets laten maken met mijn eigen gegevens en opvangnaam erop.
Ja ze werkt bij gob. Ze is er ook echt 1 waar je wat aan hebt. Als ik iets heb, wacht ik ook tot de dagen dat ze werkt.
Fijn Gerdatje, hopelijk schiet je er wat mee op! Ik zou ook niet zo snel van die reclame spullen voor gastouderbureau kopen, de tas die ik gekregen heb gebruik ik wel hoor, maar iets kopen doe ik niet.
Wat doen jullie trouwens met kindjes die maar 1 dag in de week komen? Vragen jullie een minimum aantal uren of verhoog je voor zo'n kindje gewoon je tarief? Ik vind 1 dag echt best weinig, maar heb nu weer een aanvraag voor 1 dag in de week.
Hier een meisje die alleen de donderdag komt. Tussen de 8 &9 uur. Gewoon normaal tarief en geen min. aantal uren. Daarvoor ben je go vind ik. Al zou ik geen BDO meer aannemen. Is soms best lastig. Maar dat is weer wat voor de toekomst.
Ik werk trouwens maar voor 1gob. Maar zou ook geen reclame spullen kopen met hun naam er op. Als ik het zou krijgen is het wat anders.
Ik zou ook geen reclame producten promoten / kopen via een gob. Daarbij werk ik voor meerdere gob's. Ik heb twee kindjes die 1 dag komen. Ik hanteer gewoon het normale uurtarief.
Ik heb nu ook een kindje die maar 1 dag komt voor normaal tarief zonder minimum aantal uur, maar heb nu een aanvraag voor nog een kindje voor 1 dag. Schiet alleen niet zo op, steeds verschillende kindjes voor 1 dag ... vandaar mijn vraag Ik lees wel eens iets over minimum uren etc, dus vroeg me af hoe jullie dat doen
Ik heb ook een kindje dat maar 1 dag komt, 9/10 uur. Gewoon normaal tarief. Ik heb ook een wisselkindje die soms 30 uur per maand komt en soms niet. Ik denk er sterk over hem 'af te stoten'. Ik kan gewoon totaal niet op de inkomsten rekenen. Daarbij heb ik het mooi voor elkaar qua tijden en komt hij soms echt al om half 7. Dat vind ik te veel gedoe voor zo weinig vastigheid. Hebben jullie al eens iemand afgezegd? En ik heb een kindje die erg druk is. Hij zet soms de hele boel op de kop en rent vliegt en schreeuwt al vanaf binnenkomst. Ik spreek hem wel aan, maar als hij net binnenkomt met een ouder is het nogal wat om er gelijk bovenop te vliegen. Een van de kinderen vind dit erg lastig en ook voor babys is het wel heftig merk ik. Kan ik het maken om de ochtend bij binnenkomst al gelijk aan tafel te beginnen? Dat ik twee dingen op de tafel leg en iedereen gelijk aan tafel zet?