zijn er hier ook gastouders die naar de vraagouders toegaan om op te passen? Ik werk twee a drie dagen bij de vraagouders in huis en neem dan mijn eigen kindje mee. Vanaf eind oktober heb ik bij mij thuis twee middagen een nieuw gastkindje
Nee ik blijf ook alleen in mn eigen huis. Met mijn 2 kinderen en naar school enz en de andere gastkinderen is dit geen optie.
O wat gezellig alle nieuwe dames hier...leukbdat er hier zoveel go zijn! Sammie, hoe is het gegaan met de ggd??
tging helemaal goed Tuc!! net 2 startgesprekken met gob en 2 vo gehad. Maandag komt er nog een mogelijke vo kennismaken
Spannend dames. Hoop dat het wat wordt voor jullie. Hier alleen morgen nog werken. En dan lekker weekend. Vanmiddag lekker dorp in geweest. Had 1 gastkindje. Zijn even naar de bibliotheek geweest. En een lekker ijsje gegeten. Omdat ik er zo`n zin in had.
Goed zo sammie..fijn als er al zo snel een kennismaking komt Xlovely, suc6 vast voor morgen! Vind het toch altijd spannend zo'n kennismaking. ik ook alleen morgen nog werken en dan lekker weekend. Vanmiddag wel middagje extra gewerkt en ouders heel blij gemaakt dat hun zoontje kon komen.
Heb van de week de kinderen kennis laten maken met typische herfstdingen als begin van het thema. De dreumesen laten voelen en spelen met de herfstdoos gevuld met kastanjes, eikels en beukennootjes. En voor de baby's herfstbladeren op de grond gelegd waar ze doorheen konden kruipen. Was een suc6.
Ik vind het nog niet echt herfstachtig, dus daarom (nog) niets specifieks daarmee gedaan. Wel maandag en dinsdag met de kindjes gekleurd en geverfd (met verfstiften) m.b.t. Dierendag Ik heb vanavond 20.00u gesprek... hou jullie op de hoogte
Pfff we gaan verhuizen. Nu zie ik daar gewoon al tegen op. Maar nu helemaal omdat ik dus wel gewoon moet blijven door werken als GO. Zal vast allemaal wel goed komen. Iemand anders al eens verhuist toen je al GO was? Hoe ging dit toen>
We krijgen 20 november de sleutel. Willen in 2a3 weken klaar zijn met de klus dingen. Langer kunnen we gewoon niet betalen.
O spannend lovely. gerdatje, ik ben wel verhuisd toen ik go was maar aan mijn ervaring heb je niks denk. Ik had in mijn oude dorp 2 kindjes en die opvang stopte dus ook met de verhuizing. Zij hadden echt opvang op het dorp nodig. Ik raakte toen ook zwanger van mijn jongste dus ben pas weer opnieuw gaan opvangen toen mijn 'verlof' afgelopen was.
Ik ben in juni verhuisd. Daarvoor was ik ook al GO en dat heeft allemaal best lang geduurd voordat al het papierwerk weer op orde was. Het GO bureau had mij vanaf 1 juli ingeschreven op het nieuwe adres en uitgeschreven op het oude adres. De GGD heeft super fijn meegewerkt zodat er voor mijn vraagouders weinig tot geen tijd was die ze moesten overbruggen. Het duurt namelijk normaal gesproken een week of 10 voordat een LRKP registratie rond is. Dit was dus nu in 2 weken geregeld. Helaas was de belastingdienst iets minder handig. Bij hun heeft het nog tot eind september geduurt voordat zij mijn oude adres hadden verwijderd en het nieuwe hadden toegevoegd. Mijn vraagouders konden dus toen ook geen toeslag aanvragen omdat mijn nummer niet klopte. Heel lastig. Maar nu, dus 3 maanden na de verhuizing, loopt alles op rolletjes. Ik heb er sinds de verhuizing twee kinderen bij en ik zit te wachten op een telefoontje met een aanvraag voor een baby van 3 maanden
Hallo, Hier nog een gastouder. Ik doe het nu een jaar en ik heb nu 4 kindjes en vanaf november 5. In maart wordt nog een broertje/zusje geboren maar dat kindje en zijn/haar broer zullen dan pas weer na de zomervakantie komen omdat beide ouders in het onderwijs werken. Ik heb zelf een zoontje van 4 en een dochtertje van twee. De gastkindjes zijn 3, 2, 1,5, 1. En vanaf half november dan een baby'tje van 12 weken. Lekker verdeeld zo met de leeftijden haha. Het baby'tje komt in de herfstvakantie al een dag wennen met haar broer, spannend weer zo een klein hummeltje. Er is laats ook een stel kennis komen maken wat net zwanger waren van hun eerste kindje, hier had ik ook een goed gevoel bij en zouden iets laten horen. Dat zou dan vanaf juli zijn. Leuk om zo ervaringen te kunnen delen.