gastouder clubje op het forum???

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tuc, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    boetes?
    Ik denk dat als de ggd langskomt en er is iets niet in orde dat je dan een kans krijgt om het te verbeteren, en als dat ook niet lukt dat je dan je lrkp nummer kwijt bent.
    Zoiets?!

2. misa

misa Niet meer actief

Oeh spannend!
    Qua boetes weet ik niet zeker. Maar je lrkp registratie kwijtraken kan zeker na een waarschuwing oid.

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Hoi dames,

Iemand die overweegt om gastouder te worden en druk bezig is hiermee (diplomaroute/verbouwen/examens?)? Stuur mij dan een pb zodat wij elkaar kunnen steunen en eventueel kunnen helpen.

Voor de andere dames hier, wanneer ik vragen heb stel ik ze hier! Hele fijne en leerzame topic :)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Sarina, ik pb je!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hmmm ik heb een verveel probleem.. :( nu alleen dus op di 2 oppaskindjes
    loont niet echt en verveel me rot thuis.. bah :(
    sta bij meerder bureaus ingeschreven
    heb zelf flyers gemaakt en verspreid
    kweet t ff niet meer
    iemand nog tips?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Reclame maken via Facebook??

Poeh ik heb nu een week mn 2e baan erbij en het is wel echt omschakelen.
    Normaal slaap ik 8-9uur per nacht. Nu ben ik blij met 6 hahaha.
    Zaterdag en zondag wel de avonden vrij gehad dus dit weekend wel bij kunnen tanken, maar toch! Het is wel pittig.

Komende week:
    Vandaag - peuterdans met dochter, zelf sporten (ipv de avond) werken 18:30-00:00.
    Morgen - 06:30-8:30 BSO 9:00- 11:30 Schoonmaken in de keuken van de kroeg. 14:00-16:00 BSO. 18:30 werken 18:30 - ws een uur of 00:30.
    Woensdag 08:00- 12:30 opvang. 13:00-17:00 bridgeclub draaien op nieuwe werk.
    Donderdag - opvang 14:30- 17:15 en de avond is nog een verrassing...

Tjonge...ik ben al moe als ik er aan denk. Dat worden een boel middagdutjes.
    Vrijdagavond ga ik stappen met vriendinnen en zaterdagavond hebben ML en ik gala. Ik denk...dat ik zondag doodga hahahaha.

Ik zou eigenlijk pas eind maart start ivm de moeders die met verlof gaan dan. Maar de nieuwe baas zit onwijs omhoog. En kan het extra geld goed gebruiken (sparen voor ML z'n verjaardagscadeau, hij wordt 30 in maart)

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Mams136, je legt de lat ook wel hoog! Lange dagen met die bso en avond diensten. Sporten en dan gaan werken. Pittig zeg! En dit moet je nog 2 maand volhouden? Sterkte!

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

zo mams dat is het omgekeerde
    ja ik heb een facebook pagina waar ik reclame maak en reclame op mn bakfiets..

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee ik hoef het niet nog 2 maand vol te houden... nog 2 weken.
    Ik ga zelf 9feb nog onder het mes (niks ernstigs, een correctie)
    En mag dan toch 6 weken niks intensiefs doen ;) Dus dan heb ik alleen nog de opvang. En daarna valt de opvang weg en is het alleen de horeca.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oke kijk nog 2 weekjes uitzingen dus ;)
    mooi opgelost zo..

ik ga het nog even afwachten en anders ook maar op zoek naar iets erbij. ik kan niet savonds omdat mn man onregelmatig werkt. dus ja ik zoek iets onder schooltijd dan (wil ze wel overlaten blijven) maar vind maar eens zoeits!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Dani, bij hoeveel bureau's sta jij ingeschreven? Hier op het dorp is blijkbaar enorm veel vraag naar gastouders, de meeste die ik ken zitten toch wel vol.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Bij 2 bureaus 1 in mijn dorp en 1 dorp verderop. er is enorm veel vraag ook. ze zoeken er zelfs gastouders bij
    dus waarom ze nog niet gebeld heeft? ze had wel een flexibel gezin 5 maar ik ben juist net gestopt met flexibele opvang.

had een gezin dagen van 6;30-19:00 de ene week 5 dgn andere week een halve dag heb toen veel gezinnen nee moeten verkopen.ook gesprek met GOB gehad toen ik besloten had te stoppen (het ging echt niet meer ze kwamen prive te dichtbij en zo flexibel als hun vroegen kon en wil ik helaas niet meer bieden)
    maar toen zei ze dat ze genoeg aanmeldingen had en ik zo er weer een gezin erbij had..

Ik heb al flyers verspreid bij de bieb, cb huisarts, winkels enz
    en op fb een bericht geplaatst dat ik weer plek heb
    nu hopen dat het niet lang meer duurt!

13. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Vervelend Dani dat je nog niet wat meer kids hebt. Hopen dat het snel weer komt! Hier loopt het juist een beetje leeg, voornamelijk doordat ik zelf heb aangegeven wat minder te willen werken. Ik heb nu op 2 dagen nog maar 1 kindje, wat ik heerlijk vind. Zie het ook meer als een speelkameraadje voor mijn dochter dan echt werk. En nog 1 dag waar er de ene week 3 kids zijn en de andere week 2. Maar door veranderingen op het werk van de ouders vallen er op die dag misschien 2 kids weg, dus dat zou wel even jammer zijn. Ach ja, paar maandjes en dan ga ik toch met verlof, daarna maar kijken hoe verder :) Ben nu ook met stage bezig, dus heb het voorlopig nog wel even druk genoeg.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goldsword voor jou wel lekker vooruitzicht dan zou je na je verlof wel weer meer willen?

Hier belde een andere gastouder
    ze had een moeder die het overweegt om een gastouder erbij te zoeken omdat ze meer gaat werken en haar huidige gastouder (die belde) niet elke dag kan
    ze zegt ik heb je even aangeprezen dus wie weet. :)
    heb ook nogmaals een berichtje op mijn facebookpagina geplaatst :)

15. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Weet ik nog niet :) even kijken hoe het allemaal loopt ... vind het wel heel leuk voor mijn dochter om sowieso een dagje in de week een leeftijdsgenootje te hebben, maar ik weet niet of ik ook echt weer actief op zoek ga, of iets heel anders ga doen (zoals afstuderen :) ) .

16. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hallo dames. Ik heb niet alles gelezen.. Maar ik denk er dus over om me ook in te schrijven als gastouder... Het enige dat me tegenstaat is dat je tijdens ziekte niet door betaald krijgt.. Ik sta bijvoorbeeld op de lijst voor een borstverkleining en kan dan waarschijnlijk 6 weken niet werken... Dus ook geen 6 weken salaris. Terwijl bij mijn huidige baan dit wel gewoon wordt doorbetaald.. Zal ik dan wachten totdat ik de borstverkleining heb gehad en zolang bij mijn huidige baan blijven...? Ik kan ook bijvoorbeeld een kindje niet eerst 2 weken opvangen en dan tegen de ouder zeggen " ik ben er 6 weken niet.." Moeilijk, moelijk...

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Inkomen is belangrijk voor je lees ik hier uit, dus ik zou me inschrijven als gastouder en de datum noemen na je borstoperatie herstel dat je dan beschikbaar bent.
    het gastouderbureau heeft echt niet zo snel een ouder voor je en je moet nog kennis maken ingeschreven worden in het LRK
    VOG aanvragen een risico inventarisatie enz
    dus je kunt beginnen alvast met de voorbereiding

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik ga eens even een knutsel bedenken voor de verjaardag van een vader
    moet opschieten want het moet voor 4uur vandaag mee ;)

ze is nu voor opa aan t knutselen voor papa kkan ik zo niet wat bedenken ja dan denk ik oh die is leuk heb je er een splitpen voor nodig en dan denk ik oh ja die is leuk heb je er weer iets voor nodig wat ik niet heb :(

19. misa

misa Niet meer actief

Van verfhandjes een bloem maken, uitknippen, stokje of rietje eraan, eventueel nog blaadjes eraan en klaar.
    Hand of voet afdrukken op een papier, dat op een groter papier plakken en je het een soort lijstje.
    Een babypotje beschilderen voor een waxine lichtje.
    Een eigen verschilletje maken en hetzelfde doen als hierboven met op een groter papier plakken.
    Hartje teken en uitknippen. Laten versieren of beschilderen, op een groter papier plakken en tadaa...!

Zo simpel hou ik het voor verjaardagen van ouders. Opa's oma's doe ik niet eens. Maar heb dan ook nog nooit die vraag gehad.

20. misa

misa Niet meer actief

Wanneer is die borstverkleining dan? Ik zou ook neigen naar even wachten als je het inkomen nodig hebt.
    En vergeet niet dat je bij vakanties ook vaak geen inkomen hebt.

Deel Deze Pagina