Hoii, voor ons bruiloftsfeest (14 juli)ben ik op zoek naar een winkel/bakkerij die gewone cupcakes maakt.zonder decoratie.. Maar degene hier in het dorp zijn allemaal op vakantie. we nemen er 40 af dan (omgeving nieuwegein) is er hier iemand die of zelf een cupcake winkel heeft of iemand weet? Pb dan of laat wat achter Groetjes laura
mm ja is ook een mogelijkheid maar de dag vna het feest zelf hebben we geen tijd en de dag ervoor ook niet.. dus dat word een beetje lastig..
Je kunt cupcakes een weekje van te voren bakken en dan invriezen. 24 uur voordat je ze wil gaan versieren laten ontdooien en klaar is klara
Tuurlijk, waarom niet? Ik vries mijn biscuits voor mijn taarten altijd in, laten ontdooien en smaakt prima. Doe ik met cupcakes ook ... zolang je ze maar rustig laat ontdooien en tijdig eruit haalt. Dus, bakken afkoelen en invriezen. Wel in een pedaalemmerzak of ziplock zak doen. Als je ze uit de vriezer haalt in de zak laten zitten, in de koelkast en langzaam ontdooien en als ze ontdooit zijn, op kamer temperatuur brengen ...
Had je net een Pb gestuurd maar lees net dat je al iemand heb gevonden. Moet volgende keer dus beter lezen.