Aangezien ik nu continue thuis zit ivm bekkeninstabiliteit ben ik aan het knutselen geslagen. Ik ben bijvoorbeeld bezig met een babydeken haken en het beschilderen van de babymeubels. Ik ben zo benieuwd of er meer (aankomende) moeders zelf dingen aan het maken/versieren zijn. Dit zijn dingen waar ik nu mee bezig ben (ja steeds bijna af maar heb zoveel ideeën dat ik van de hak op de tak spring ) Alvast de deken ik heb het patroon van YouTube en hem een 4mm haaknaald gebruikt( https://youtu.be/BbSnHf0v6_Y )
Die is leuk! Zelf haak ik ook graag; dekens/sprei, pocho's, beestjes, bolero, kussenhoezen . Taarten maken is ook een hobby. En sporten is mijn hobby. Ik heb tijd te kort
Ik ben bezig met Project Life fotoalbums en heb afgelopen week traktaties geknutseld voor mijn zoon (met snijmallen in mijn Big Shot en stempels) Verder maak ik wel eens taarten en heb hier ook een airbrush voor. Maar doe dit niet meer vaak.
Ik lees mee. Ik zoek nog wat om de tijd wat mee te doden tijdens mijn verlof. Savonds zit ik al verplicht op de bank ivm bekkeninstabiliteit en harde buiken. Ik ga volgende week beginnen om foto's te bewerken. Ik wil de foto's van mijn dochters haar mooier uit laten komen.
Ik ben docent creatieve vorming, dus ik doe van alles! Houtbewerking, keramische vorming, tekenen, schilderen, breien, boekbinden, noem maar op. Het liefst doe ik ook alles door elkaar Op dit moment: - notitieboeken maken met kaften van superdun verpakkingshout - een wintertrui breien - boekenkasten opknappen en in de zijdeglans zetten (geen krijtverf!) - handen boetseren en glazuren
Ik doe veel verschillende dingen maar nu vooral haken. Ben nu bezig met het dekentje van call the midewife voor ons meisje.
Hier een truitje aan het breien voor dl. Mijn poef moet ik nog afhaken. Letters gekocht om behang op te plakken met naam dochter voor op haar kamer. Heb nog stof liggen voor een rokje en om kussentjes mee te maken. Laatst al een rokje gemaakt voor dl, maar die is te groot geworden. Ik ben voorlopig wel even zoet.
De wieg heb ik opgeknapt. Heb ik helemaal wit geschilderd. En samen met iemand anders de bekleding genaaid. (eerste echte keer naaien)
Superleuk zeg!! Ik ken dat wel van die verschillende projecten hahaha Ben op het moment aan het naaien, een kleed aan het knopen, een schilderij in elkaar aan het flansen...alsof ik alle tijd van de wereld heb
Oh zo leuk! Ik overweeg een Big Shot aan te schaffen, nog even in twijfel Ik doe aan scrapbooking, kaarten maken, bak wel eens graag met de kinderen. Gisteren minions dessertjes gemaakt (manlief, zoonlief en ikzelf bezig geweest met de bekertjes te decoreren). Haken en breien heb ik me nog niet echt aan gewaagd. Mijn zus haakt nu inktvisjes voor prematuurtjes. Als ik ooit tijd teveel heb, wil ik hier ook wel aan meewerken.
Ik brei regelmatig wat, momenteel ben ik kerstballen aan het breien, hiervoor heb ik een kussenhoes gemaakt. Ook heb ik een hele stapel knuffels gebreid. Haken probeer ik af en toe, maar dat is nog echt in de oefenfase.