verplicht minder werken

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door LinOo, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke.. Ik heb even vreselijke medelijden met mezelf..
    Ik ben vanmorgen bij de arbo geweest ivm bekkenpijn..
    En omdat mn si gewricht is ontstoken, moet ik halve dagen gaan werken, en moet ik voornamelijk zittend werk doen. Hopelijk krijgt het dan rust en trekt de ontsteking er uit. Als het beter gaat mag ik evt uitbreiden met 1-2 uur.. Maar ik mag tot mijn verlof niet meer volledig aan het werk :(

Maar ik voel me zo rot.. Voelt echt als opgeven.. Voel me zo schuldig maar mn collega's.. :(
    Er zijn nog 2 collega's die vakantie hebben de komende 4 weken.. En de vakantie opvullen was al zo'n ramp..
    En nu ga ik ook nog eens uitvallen..

Wie heeft dit ook gehad en kan me een beetje opvrolijken? Want ik blijf liever met pijn lopen, als dat ik nu mn collega's zo in de steek moet laten :(

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Jeetje meid, erg vervelend, ik snap hoe je je voelt,
    Bekijk het positief, je mag nog halve dagen werken, het zijn geen hele dagen, maar zo kan je je collega`s alsnog ondersteunen.
    En jij en de baby gaan voor hoor!
    als jij op de 1 of andere reden wegvalt hebben hun zo weer een nieuwe hoor ! (klinkt een beetje bot maar zo gaat het wel op de werkvloeren)
    En als je rottige opmerkingen krijgt kan je alsnog zeggen, wees blij dat ik er halve dagen ben en kan helpen, het had ok kunnen zin dat ik er pas na mijn zwangerschap weer zou zijn, dan zaten jullie helemaal zonder.

Misschien niet helemaal het beirichtje waarje op zit te wachten, maar op de werkvloer is het tegenwoordig zo dat als je weg valt ze snel weer een nieuwe kunnen hebben als ze het echt nodig vinden.
    En je hoeft je niet rot te voelen, je bent er nog maar geen hele maar halve dagen, dus je kan alsnog je steentje bij dragen.

denk goed om jezelf en om de baby !

Veel sterkte!

3. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Heel vervelend natuurlijk dat je minder moet gaan werken. Gelukkig mag je nog halve dagen. Geniet ook lkkr van je rust en loop jezelf niet voorbij zodat je straks volledig thuis zit, want dat is echt geen pretje !!

4. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks voor de reacties

Vandaag al gebeld en ik werk vanaf morgen al halve dagen. Ze hadden het al zien aankomen
    Fijn :) voel ik me al iets minder rot :)

5. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Moeilijk is dat he! Het liefst ga je door, hoeveel pijn of klachten je ook hebt. Maar je hebt er ook niks aan om straks helemaal niks meer te kunnen. Denk maar zo, na je verlof ben je als het goed is weer volledig inzetbaar en dan is dit allemaal snel vergeten. Sterkte!

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik had er ook moeite mee dat ik minder meest gaan werken en toen zei een collega tegen mij...

Er heeft nog niemand een lintje gekregen omdat ze de hele zwangerschap is blijven werken...

Vond dat wel een mooie!

Je faalt echt niet en je collega's redden t zeker wel. Op een gegeven moment ging je toch met verlof. Denk aan jezelf en aan je kleine. Je moet nog lang mee ;)

7. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het helpt ook niet dat 1 collega al enorm gestresst is.. Ik weet nu al dat zij hier slecht door slaapt..

Nou ja, aan de ene kant is het misschien ook wel fijn. Ik merk nu dat ik ook wel enorm moe ben van steeds lopen met pijn

Deel Deze Pagina