Voor zes uur per week nanny/oppas na school ?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door bunchy, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    We gaan verhuizen en willen ipv Bso voor onze twee oudste een nanny// oppas van 15-18 twee dg per week.
    We kennen in nwe woonplaats niemand?
    Is het überhaupt mogelijk voor zo weinig uren bijeen erkend bureau?
    Het gaat om de woonplaats Zeist.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Een gastouder doet vaak ook bso :)

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ook bij ons thuis?
    En welk bureau raden jullie aan?
    Ik zie door de bomen het bos niet meer ;-(

4. p1982

p1982 Niet meer actief

waarom bij jullie thuis?
    gastouder vaak bij gastouder thuis

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gast ouder aan huis kan, maar ik wens je succes met zoeken. Je vraagt namelijk maar heel weinig uren per week. Je mag als gast ouder aan huis maar ik meen 2 gezinnen/klanten hebben. Door jullie als klant aan te nemen loop je dus een mogelijke werkdag van 7-16 uur bijvoorbeeld mis.

Ik zou zelf rond bellen naar de bureaus en je vraag voorleggen. Kennismaking kost niets 😉

6. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Zet een oproepje op oudermatch en dat soort websites. Ook via Facebook wil zoiets wel eens lukken. Ik zou gaan voor een student oid. Die vindt het niet erg om 2x3u op te komen draven.

7. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    In Zeist staat ook groot complex met studenten volgens mij - via studentenverenigingen zou je ook oproepje kunnen doen.

Optie ook (als je dat wilt) om paar kerken in Zeist te benaderen met deze vraag (oproepje in kerkblad). Vaak meisjes met ervaring, omdat ze zelf uit grotere gezinnen komen enzo.

8. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Hoe kom je daarbij? (Oprechte interesse) ik werk al jaren als go aan huis en heb hier nog nooit van gehoord.

TS, ik denk dat het moeilijk is om iemand te vinden voor zo weinig uur. Misschien een student idd...

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ah, ik zie dat het niet klopt wat ik zei! Je mag max 3 dagen bij 1 klant werken en daardoor kwam ik uit op 2 klanten in een week. Maar mij lijkt het als gastouder niet aantrekkelijk om opvang aan huis te doen voor zo weinig uur, gezien je er wel een dag werk voor moet reserveren (kan tenslotte niet nog een ander kindje opvangen)

Deel Deze Pagina