Mijn kinderen gaan op donderdagmiddag naar mijn ouders en op vrijdagmiddag naar een lieve gastouder. Nu heeft m'n gastouder aangegeven dat ze de vrijdag van haar werkdagen gaat schrappen, omdat ze minder wil werken. Mijn moeder heeft ook al eens aangegeven dat als mijn gastouder op donderdag een plekje zou hebben, dat fijn zou zijn, omdat het best wat zwaar voor hun wordt.. Nu ben ik dus naarstig op zoek naar een lieve/leuke gastouder voor de naschoolse en vakantie opvang voor de donderdag en de vrijdag. Google geeft aardig wat hits, maar voor aardig wat moet ik me eerst inschrijven (en betalen) bij het desbetreffende gastouderbureau, voordat ik contact op kan nemen met desbetreffende gastouder (ik heb al een GOB, dus extra inschrijven is geen optie en behoorlijk irritant). Maandag ga ik bellen met het GOB waar ik al bij ingescreven sta, om te horen of zij nog gastouders bij mij in de buurt in het bestand hebben staan. Maar ik dacht, misschien hier alvast eens een oproepje plaatsen, wie weet heb ik mazzel Het gaat om 2 kinderen (zoon,dochter) van 8 en 6 jaar oud. Beiden zitten op een school met een doorlopend rooster. Donderdag zijn ze om 3 uur uit, vrijdag om kwart voor 1. Ze worden rond kwart voor 5 opgehaald, meestal door mij, soms door mijn man. Op vakantiedagen zal de ophaaltijd hetzelfde zijn en de brengtijd liefst rond half 9. De locatie waarin ik zoek is rond het centrum van Assendelft (kerkbuurt en omstreken).. Wie of wie weet iemand of is misschien zelf gastouder in dit deel van Assendelft en kan mij heeeeeeeeel erg blij maken?