soms extra uren kdv hoe belastingdienst

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by p1982, May 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi

onze dochters gaan soms extra naar het kdv, hoe moet ik dit nu doorgeven aan de belastingdienst.
    Of wachten tot definitieve aanslag en dan correctie doen naar de belastingdienst?

2. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wachten tot de definitieve opgaaf, krijg je lekker geld terug volgend jaar ;). Met elke wijziging doorvoeren loop je het risico dat je teveel krijgt omdat de belastingdienst er 6 weken over doet een wijziging te verwerken. Als het bij jou bv elke maand een keer wijzigt, dan hebben ze de eerste nog niet verwerkt als de volgende er al weer ligt.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Maar waar kan je dat dan achteraf nog wijzigen, ik kan het nergens vinden op de site vd belastingdienst.
    Ik moet eigenlijk nog 3 dagen van September doorgeven maar kom er niet uit.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Op het eind van het jaar moet je een jaaropgaaf insturen en daar wordt dan de eindafrekening van gemaakt. Hier ook steeds wisselende uren en ik heb gewoon een gemiddeld aantal uur doorgegeven en dat wordt laterna verwerkt. Heb het zo doorgegeven dat ik iets minder terug krijg nu elke maand dan dat ik meestal afneem juist om straks niet terug hoeven te betalen. Ons kdv werkt per uurtje factuurtje.

5. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Heb mijn uren lager staan zodat ik nu meer zelf moet betalen maar aan het eind van het jaar terug ga krijgen.

Diddlmouses: waarom zou je die 3uren nog doorgeven.
    Komt aan het eind van het jaar vast wel uit. Het gaat om je totale jaar uren het niet je maanduren

6. p1982

p1982 Niet meer actief

Heb van 2011 nog niks hoeven insturen naar de belastingdienst wanneer komt dit dan

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja dat vroeg ik me ook af. Ze behandelen toch eerst de inkomenbelasting en na 1 juli de kinderopvangtoeslag?? Dus pas van de zomer toch en krijg je daar dan bericht van van de belastingdienst?? Ben echt een knurft als het gaat om belasting :):):)

8. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik me het van vorig jaar goed herinner kregen wij de jaaropgave kinderopvang pas in augustus of zo. Tot nu toe altijd de mazzel dat we geld terug kregen, zal nu hoop ik ook zo zijn omdat we van de oudste meer uren hadden dan vooraf opgegeven :p

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Daar staat me ook iets van bij, maar begon te twijfelen. Hopelijk krijgen wij ook terug. Wij hebben ook minder uren opgegeven, maar vaak worden die rechtgetrokken in de zomer. Ben benieuwd...

10. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Ons zoontje gaat zowiezo 1 dag per week. Deze vergoeding krijgen we elke maand terug. Maar omdat ik onregelmatig werk gaat hij soms nog een dag(deel) extra en dat geven we op als de adviseur de jaarlijkse aangifte komt doen.

Share This Page