Dat doen alle gastouders joh...ik heb 3 slaapkamers hier maar gastkindjes liggen ook op mijn kamer. Het enige probleem is misschien als je meerdere kindjes hebt
Ik zou nu geen gastouder worden als ik jou was. Denk niet zozeer dat de slaapkamer een probleem is, maar wel je zwangerschap. Ik zou mijn kindje niet wegbrengen met de wetenschap dat je er binnenkort 4 maanden tussenuit bent ivm verlof.
Ik zou het niet doen aangezien mijn kindje dan met jouw kindje in de ouderslaapkamer komt te slapen. Daarnaast zou ik mijn kindje niet naar een plek brengen waar het na een tijdje (tijdelijk) weg moet omdat er een baby geboren wordt. Zelf moet je er ook goed overna denken. Je zegt een grote tuin te hebben maar het is niet altijd zo mooi dat je altijd buiten kan zijn. Je hebt dus ook binnen genoeg ruimte nodig. Om echt iets te verdienen heb je me dan 1 kindje nodig die je opvangt maar die kun je niet allemaal te slapen leggen in jouw kamer.
Zelf werk ik als gastouder en ik vind alleen jouw slaapkamer eigenlijk wel te weinig om meerdere kinderen te laten slapen. Dan zou je zo min mogelijk kinderen op moeten vangen die (tegelijk) slapen. Ik heb hier een grote slaapkamer waar 4 kinderen tegelijk kunnen slapen. Maar mochten ze niet bij elkaar kunnen slapen heb ik nog wel minimaal 2 andere kamers beschikbaar om een campingbedje neer te kunnen zetten. Van de GGD mag je trouwens wel gewoon meerdere kinderen (ook onder het jaar) op 1 kamer laten slapen. Het gaat er om dat ze niet slapen in de leefruimte. Dus het zou mogen, maar denk er goed over na....