Hallo, Fijn, een hoekje waar ik mijn vraag kan stellen! Ik heb op het moment twee werkgevers, bij de één werk ik 20 uur en volg ik 1 dag in de week een opleiding aan het ROC. Bij de tweede heb ik een 0-uren contract en werk ik gemiddeld drie dagen per maand (maar met feestdagen vaak meer). Mijn eerste baan is heel fysiek (in de zorg) en ik verwacht daar niet tot 34 weken te kunnen blijven werken. Bij de ander hou ik het gemakkelijk vol tot 34 weken (of 36 zelfs, als er niets geks gebeurt). Kan ik straks bij de één ziekgemeld worden, maar toch nog bij de ander blijven werken? Bij werkgever 1 ga ik dan nog wel therapeutisch (administratief) werk doen, maar ben ik dan dus wel ziekgemeld (of misschien 50%). Alvast bedankt voor het antwoord.
Beste MrsBucket, Je wilt weten of je bij de ene werkgever nog kunt blijven werken als je jezelf bij de ander hebt ziek gemeld. Het is inderdaad mogelijk dat je bij één werkgever wel ziek bent en bij de andere niet. Het kan natuurlijk zijn dat je ondanks je klachten hebt, het ene werk wel kan uitvoeren en de andere niet. Ik wens je veel gezondheid en een voorspoedig verlof toe. Met vriendelijke groet, Mariël UWV Webcare Team UWV Webcare Team - UWV - Over UWV