He meiden, Ik heb deze week mijn dochter op de psz ingeschreven, er staat een wachttijd dus heb nog geen idee wanneer ze terecht kan. Maar hoe gaat het in zijn werk? Breng je je kindje gelijk voor een ochtend weg of blijf je erbij? Gaan ze eerst een keer oefenen of niet? En hoe vind/ vond jouw kindje het op de psz?
Vioor zover ik nu begrijp bij onze psz (dochter gaat na de zomervakantie ) is dat ze hier een kwartiertje hebben waarbij je even met ze kan spelen een puzzl maken ofzo daarna gaan de ouders weg en is het om half 12 weer ophalen..
En hier mochten ze eerst een half uurtje komen kijken. Kunnen ze de juf zien, en hoe alles er uit ziet. Daarna gewoon de eerste keer wegbrengen en dan mag je altijd nog even meespelen, b.v. puzzelmaken. Daarna om 11.30 uur weer ophalen.
Hier mochten we een paar dagen voordat ze voor het echt zou gaan een half uurtje komen kijken. Kennis maken met de juf en een beetje enthousiast maken omdat er zoveel leuke dingen te doen zijn . Daarna ging het gewoon zoals alle andere dagen. Tussen 08.30u en 08.45u brengen, als ze wil nog even met papa/mama spelen en om 09.00u moeten alle ouders weg zijn en gaan ze in de kring zitten. Om 12.00u weer ophalen. Spannend he!
Hier gingen ze gelijk al gewoon meedoen. Het is ook maar 2,5 uur, dus als je dan nog moet gaan wennen, blijft er helemaal niks over. Ging prima, bij beide kinderen, ze vinden de psz helemaal het einde.