Weet iemand trouwens hoe dat zit met een gastouder? Mag je je kind dan ook blijven brengen in je verlof? Of gelden er dan andere regels? Ik krijg zelf nog een vergoeding vanuit de belasting maar weet niet of die kosten dan allemaal voor mijn rekening komen?
Het lijkt mij wel gewoon. Het is toch ergens ook profesionele opvang Morgen anders even met de belastingdienst bellen of op hun site kijken. Daar staat het meestal ook wel.
mag, je bent zelf nog in loondienst. bij mij ging het allemaal gewoon door. zowel bij gastouder als op kdv
Bij mij liep ook alles gewoon door, gelukkig, want vond het heerlijk even zonder dreumes te zijn en te slapen haha.
Ja precies! Ik ben oproepkracht (0 uren) weet niet of dat effect heeft er op? Ik bel anders de belasting idd wel even op, of er een marge op zit. Ze zijn 4 dagen aangemeld maar als ik verlof heb vind ik dat nog wel erg veel, dus zou t dan om willen zetten naar 2 dagen. Mijn zoontje zal ook sowieso vanaf maart naar school gaan maar weet natuurlijk niet wanneer ik beval in maart haha
Hoi, Ik ben zelf gastouder en ik heb de regel dat als kinderen niet komen (van te voren natuurlijk even aangeven) dan worden er ook geen kosten in rekening gebracht. Het komt wel eens vaker voor dat een ouder zwanger raakt van de 2de of 3de en dan blijft het kindje aantal weken thuis / of komt minder dagen. Volgens mij is dat bij iedere gastouder wel anders. Ik zou gewoon even informeren. Succes
+ als de opvang gewoon doorloopt, volgens mij kan dat dan gewoon, omdat jij ook zwangerschapsverlof krijgt. Wel moet je opletten dat als je minder dagen afneemt dat je dit wijzigt bij de belastingdienst. Anders krijg je aan het eind van het jaar een rekening.