Morgen gaat onze dochter naar een nieuwe gastouder. (We zijn verhuisd en deze is dichterbij) Bij onze vorige go betaalden we 2 per dag voor brood, drinken, fruit etc. Is dit eigenlijk normaal? Groetjes
hier is het 4,75 per uur zonder mee eten en 5,00 euro met mee eten. Is trouwens de uurprijs die de go krijgt, zitten de bureau kosten niet bij. als ik uitga van een dag van 8 uur zou dat bij ons ook 2 euro zijn dus.
Wij betalen voor de opvang aan het gastouderbureau. En aan de gastouder zelf een vergoeding van 70 cent per dag voor eten, drinken, fuit en koekjes. Dat rekenen we 1 keer per jaar af. Pampers en billendoekjes moeten wij wel zelf meegeven.
Hier zit eten bij de uurprijs inbegrepen (volgens mij 5,54). Tot 1 jaar gaven we zelf eten mee. Natuurlijk de flesvoeding, maar daarna ook fruit, brood etc. Dit was omdat we dat zelf wilden. Nu geef ik alleen avondeten mee als mijn zoontje tot later blijft.
Ik vind dat eigenlijk wel een beetje raar, je betaalt haar toch al? Waarom verrekent ze dat dat niet in de uurprijs? Dan zou je er ook nog KOT op krijgen en nu niet.
Is vrij normaal. Of de gastouder het berekend is afhankelijk van de gastouder. Hier geef ik alleen luiers en avondeten mee. Voor de rest zorgt de gastouder. (maar wij hebben wel echt een schat, want ze mag 1 euro rekenen voor een broodmaaltijd)
Hier nemen de kinderen wel eten mee als ze nog flesvoeding en fruit en groentepotjes krijgen, dus meestal onder de 1 jaar.. daarna gewoon hier met de pot mee!