Vraagje, wij hebben al een tijdje de jaaropgaves van het kdv thuis liggen. Moeten we die zelf opsturen naar de belastingdienst of alleen als ze erom vragen?
alleen als ze er om vragen. Vaak vragen ze alleen om de opgaven als je bijv veel meer of minder uur heb gebruikt dan je van te voren hebt aangegeven voor de kinderopvangtoeslag.
Wij kregen een brief van de belastingdienst dat ze een kopie van die brief wilde hebben en daarbij de gegevens... Verder niks meer van gehoord. Dit was vorig jaar..
klopt duurt heel lang voordat je weer wat hoort. Voor 2008 kregen wij uiteindelijk in 2010 de definitieve beschikking en een heel aardig bedrag terug! Voor 2009 verwacht ik het ook in mei
Misschien een domme vraag van mij hoor, maar hoe kunnen ze dat nou weten als ze die opgave niet hebben .
tja dat weet ik niet helemaal. Het kdv geeft ook iets door denk ik. Sommige mensen hoeven helemaal geen formulieren in te sturen en toen ik me afvroeg waarom wij wel stond dit op de site
dat is niet helemaal waar hoor. wij gebruiken altijd hetzelfde aantal uren al 4 jaar en moeten het gewoon elk jaar netjes inleveren. duurt idd wel heel lang voordat je er dan wat van hoort. tot nu toe klopte het altijd.