sinds gisteren hebben we eindelijk na 2 jaar een kerstboom, een mooie neppert alleen nu moeten we dus nog ballen slingers etc hebben. nu heb ik zoeist van we kopen eerst gewoon kunstofballen, als onze uk dan een keer aan de boom hangt, breekt er tenminste niks, en kunnen we rustig rond kijken naar mooie glasballen. wie weet waar ik goedkope(liefs veel in een doos natuurlijk) kunstofballen kan kopen. we willen de boom in bruintint hebben
Bij de gamma zag ik bruine kunststofballen liggen en ze waren niet duur .. verder zou je bij action of blokker of zo kunnen kijken .. succes
Bij de action (bij die van ons iig) hebben ze alleen glazen ballen. Bij bouwzaken hebben ze 't idd wel (gamma, praxis, kwantum, karwei, etc.) en bij tuincentra ook (maar wel wat duurder).
Bij de V&D straks in de uitverkoop maar ja daar heb je nu niets aan mmmm .. Idd miss bij de Action of de Gamma
geen idee. zijn maar een paar vestigingen in nederland zal even kijken voor je nee zit helaas niet bij je in de buurt. meer brabant en limburg. sorry
Ik heb ze ooit bij de Leenbakker gehaald, ideaal...en niet alleen voor kids. Want mama laat ze ook vaak stuiteren met het optuigen van de boom haha
Ik heb ze een aantal jaren geleden gekocht bij de Zeeman. Was voor 15 euro helemaal klaar en hield toen nog 6 dozen ballen over die echt niet meer in de boom pasten.
ik heb bij de gamma en tuinland geshopt, voor net iets meer dan 50 euro ben ik helemaal compleet. van bodem tot piek. bruintinten en wat zilver. veeeeeeel ballen,
hoi ik heb een doos vol plastic kerstballen bij te koop aangeboden te staan. zit van alles en nog wat in. gr