Hey allemaal! Ik loop al een tijdje met het idee om mijn ogen te laten laseren want ik ben die bril nou echt wel eens spuugzat. Tegen lenzen kan ik niet. Maar nou twijfel ik heel erg want je hoort van die tegenstrijdige verhalen. Zijn er hier mensen die het hebben laten doen? Of mensen die het in overweging hebben genomen maar toch niet gedaan?
Ik heb het jaren geleden laten doen en ik ben er nog steeds blij mee. Het was een flinke smak geld, maar dat was het waard. Je moet je er natuurlijk wel goed in verdiepen. Elke operaties heeft wat risico's, dus deze ook. En het gaat toch om je ogen. Ik vond de kans dat er iets misging erg klein, bovendien kunnen ze het dan over het algemeen weer herstellen. De ingreep zelf was vrij snel voorbij. Ik was wel wat gespannen en het is natuurlijk geen feestje. Maar ik vond het verder wel meevallen. Op de dag zelf had ik nog veel last van branderige ogen, maar dat was de volgende dag al over. Toen kon ik ook alweer goed zien. 't Is wel belangrijk dat je heel goed druppelt na de ingreep! Je krijgt hiervoor speciale oogdruppels mee die ontstekingen tegengaan. Verder mag je een tijd niet in je ogen wrijven en je moet echt een goede zonnebril hebben.
Mijn man heeft het een paar jaar geleden laten doen en is er nog altijd blij mee. Hij heeft totaal geen pijn gehad en kon direct weer goed zien. Hij ergerde zich ook al jaren aan zn bril. Ik ken meerdere mensen die het hebben laten doen en ken geen missers, enkel goede verhalen. Succes met je keuze!
Ik heb er al eens overnagedacht, maar blijf het toch wel eng vinden. Gewoon het idee denk ik. Ik heb besloten het gewoon bij mijn bril te houden!
Mijn mamie heeft het ook laten doen! En ze is er helemaal heppie mee! De eerste dag is niet bepaald de meest plezierige, maar als je netjes het ziekenhuisbrilletje ophoud, en in een donker kamer gaat liggen, is t best te doen. Moet de eerste paar dagen wel kunsttranen druppelen, en NIET! in je ogen wrijven. Kleine details misschien maar je moet er wel rekening mee houden. Maar niet iedereen kan gelaserd worden, omdat sommige ogen een apparte afwijking hebben. (Beetje moeilijk omschreven,maar weet t ook anders even niet)
Ik heb het in 2004 in turkije laten doen ben er nog steeds erg blij mee. Was binnen 10 minuten klaar.
Ik ken iemand die het heeft laten doen en die is er heel tevreden over. Het lijkt mij echt super eng, maar kan me echt wel voorstellen dat je die bril nu eens zat bent.