Gastouder en bezig met kinderwens

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door toekomstigemam, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Hoe doen jullie dat? Ik begin per okt als gastouder maar we hebben iook een kinderwens mn vriend wil nu niet omdat ik eerst maar meer kindjes moet hebben en hij is bang dat als ik wanger ben de kinderen die ik op dat moment opvang weg gaan.

Wie kan me uitleggen hoe dat gaat

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ehm je raakt er vast gezinnen door kwijt, maar zou kiezen voor je eigen geluk (2de kindje). Want vraagouders zeggen ook zomaar op of verliezen hun baan, verhuizen. etc.

3. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    De gastouderbureaus waar ik sta ingeschreven, bieden ook reserve-opvang. Voor het zwangerschapsverlof gaan de gastkindjes dan tijdelijk naar een andere gastouder.
    Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje bang dat de gastkindjes en/of vraagouders het bij de vervangende gastouder leuker vinden en niet meer terugkomen. Maar als ik kijk hoeveel aanvragen ik sinds juni al heb gehad, komt dat ook wel weer goed.

Maar jullie twijfels zijn wel heel herkenbaar, aan de ene kant graag een kindje willen maar aan de andere kant was/ben ik bang dat ouders niet zo snel voor een zwangere gastouder kiezen.

Deel Deze Pagina