Hoe gaan jullie hier mee om? Ik ben echt goed misselijk tot net niet spugen aan maar wel met kokhalzen.. En dan ben ik ook nog eens cassiere waardoor ik dus niet zomaar even weg kan moet ik wel echt spugen.. Ik heb een overgeef fobie en probeer het altijd in te houden maar nu moet ik morgen weer werken van 2 tot 9 uur savonds en ben zo bang dat ik moet spugen/ misselijk ben.. Even wat eten daar achter de kassa kan ook niet dat word natuurlijk niet zo gewaardeerd.. Zit nu echt te twijfelen wat ik moet doen.. Misschien toch mijn werkgever het vertellen zodat er rekening mee gehouden word ? Liever houden we het nog even voor ons natuurlijk tis nog zo pril.. De andere 2 dagen dat ik werk zijn het maar 3 uurtjes dus dat valt nog mee gelukkig. Maar hoe ga ik hiermee om bij mijn eerste 2 zwangerschappen werkte ik niet en had ik hier dus ook niet mee te maken..
Je zou bij de huisarts emesafene kunnen vragen, dat kan goed helpen tegen de misselijkheid. Verder zou ik het toch tegen je werkgever zeggen (misschien hoofdcassiere oid) zodat je achter de kassa af en toe iets kleins kunt eten. Dat kan ook zorgen dat de misselijkheid wat beter te behappen is. Zorg verder ook dat je iets meer drinkt dan normaal, als je goed gehydrateerd bent heeft de misselijkheid iets minder vat en werken eventuele medicijnen beter. Sterkte!