bossie ik snap wat je bedoeld, maar toch is het vaak zo dat als je gaat oppassen op een kindje uit je eigen naasten zeg maar. zo doe ik voor mijn vriendin oppassen het kan ook dat je wild vreemde kids krijgt maar daar kies je dan voor... hier zijn ze van de week geweest om te kijken hoe kindvriendelijk mijn huis was ik zelf vond er vreemde vragen tussen zitten en heb dan ook regelamtig beantwoord met: ik doe precies het zelfde met Sam dan dat ik met Danio zou doen... ik heb nu 3 kids weet toch wel hoe het een beetje rijld en zijlt mag ik hopen toch? maar goed het is allemaal formaliteit dus heb alles goed beantwoord moest alleen zorgen dat mijn traphekje erweer stond als ze de volgende keer weer kwam..
in die 4 jaar doe je wel veel ervaring op! het is niet zo dat je 4 jaar in de schoolbanken zit! tijdens de stages die je loopt leer je heel veel!
@stef: ik heb gezegd dat ik een kindje had maar ik moest toch echt 21 zijn. Ik zal eens verder zoeken
Owh nou ik sta bij twee bedrijven inschreven en die deden allebij helemaal niet moeilijk! Wat appart dat je naar een jaartje gaan kijken