hoi hoi, heb even een vraagje aan alle zwangere dames. sinds net voel ik af en toe van die plopjes in mijn buik. weten jullie wat dat kan zijn? dacht even misschien is het al de baby,maar volgens mij is dat nog wat vroeg he?! groetjes patricia
Yep volgens mij is dat je kleintje... ik had het ook rond die tijd voor het eerst. Geniet ervan, en de komende tijd wordt het steeds sterker en vaker
rond 17 weken kan je echt wel wat voelen al! mijn zus had dit ook! spannend! ga straks anders even rustig liggen op bed ofzo en kijken eens of je het weer voelt! leuk zeg! gefeliciteerd!
dank jullie wel voor jullie antwoorden! oh ik ben zo blij! dit is inderdaad een lief gevoel! inderdaad sonya of love ik zie het hahaha. ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap! en natasja jij heel veel succes! ik ga ff lekker op de bank genieten haha
Super! Ik geloof echt dat dat de baby is. Je zou eens op je buik kunnen liggen op je matras, als dat niet al te vervelend is, maar dan voel je het iets beter.
ik had gisteravond toen ik op bed lag ook een aantal kleine plopjes. Precies daar waar ik mijn hand neerlegde.. Volgens mij ben ik vrij vroeg, en zal het denk ik mijn darmen zijn.. of toch niet?
Het zou kunnen dat het toch je beeb is, ik was er ook vroeg bij met ongeveer 13 weken dat ik voor het eerst een kriebeltje voelde.
Vanmiddag ook weer gevoeld.. En echt alleen daar waar mijn hand op dat moment is. Jippie actieve baby