hoi dames, nou heb een aardig heftige nacht achter de rug. gistermiddag werd ik niet lekker,overgeven en koorts. later op de avond werd de koorts steeds hoger en had aardige buikpijn. toch maar om half 12 de dokter gebeld en die kwam gelijk. hij heeft direct een ambulance gebeld en ben naar het ziekenhuis gebracht. helemaal binnenste buiten gekeerd. half uur aan de ctg en de kleine meid ff op de echo gezien,maar met haar was gelukkig alles goed. nu blijk ik dus een blaasontsteking en bloedarmoede te hebben. kan er ook nog wel bij,zeg maar. echt een vlekkeloze zwangerschap heb ik niet,maar word er af en toe wel moe van. was vanmorgen pas om 8 uur thuis. was me het nachtje dus wel. heb nu staalpillen en antibiotica gekregen. vind het behoorlijk vervelend allemaal. sorry,moest ff mijn vehaal kwijt. groetjes miranda
Oh naar zeg. Maar jah, je doet het voor een goed doel. Nu voel je (vaak) niet lekker en alles, maar strax... dan krijg je die kleine meid en dan vergeeef en vergeet je alles hoor! hihi.. Succes
Jeetje wat vervelend Vonkje. Ik heb dan nog geluk met mn longontsteking, hoefde er gelukkig niet voor naar het ziekenhuis. Het belangrijkste is dat je wel je kuur afmaakt, dus niet zomaar stoppen ermee ookal voel je je beter. Heel veel beterschap meis! Liefs, Duveldraakje
hartstikke bedankt dames,voor jullie medeleven. heb het erg zwaar op het moment,denk van de antibiotica. ik slaap het liefst de hele dag en heb totaal geen energie. ik probeer zoveel mogelijk te slapen en toch ook een beetje wakker te blijven,want ja,mijn kleine jongen moet ook naar school en die wil ook aandacht. gelukkig houd hij er heel erg veel rekening mee dat mama zich niet goed voelt en hij helpt me dan ook enorm. als ik dan ff wil slapen,komt hij lekker bij me liggen. de lieve schat. als mijn vriend `s avonds thuis komt,kookt hij en hij ruimt op. gelukkig hoef ik het allemaal niet alleen te doen. ik zou zaterdag naar mijn ouders gaan,want mijn vader is jarig,maar hij heeft mij gister gebeld en gezegd,dat ik niet mocht komen ivm de baby. lange reistijd enzo,hij wilt dat ik goed mijn rust neem en over 2 weken,komen hun een weekendje hier slapen en nemen ze ons mee uit eten. die lieve schatten. ben echt gezegend met zoveel steun. en ik weet ook zeker waarvoor ik hte allemaal doe. over 8 en een halve week,mag ik mijn mooie dochter in mijn armen houden. probeer nu zoveel mogelijk te rusten,anders ben ik bang dat ik straks geen energie meer heb voor de bevalling. groetjes miranda