Ik dacht gister laat ik eens dag en nacht crème kopen om mijn huid goed te verzorgen voor de bruiloft.. Ik koos voor kruidvat dag en nacht crème voor de droge en gevoelige huid. Ik merkte gister na het opbrengen van de nachtcreme dat ik wat rode bultjes kreeg ik dacht zal wel moeten wennen.. Vanmorgen was het weg.. Maar nu deed ik na het wassen de dagcrème op en wederom krijg ik allemaal rode bultjes.. Is dit een kwestie van wennen of is het een reactie dat ik er niet tegen kan? Verder geen jeuk of iets dergelijks maar een rood hoofd met wat lijkt puistjes is ook niet erg prettig Iemand ervaring ermee?
Ik heb vooral als ik een andere crème ga gebruiken dat ik enorm veel puistjes/bultjes krijg, die dus niet na 1 nachtje wegtrekken. In jouw geval zou ik denken dat je er wat overgevoelig voor bent.
Misschien toch helaas een allergie. Dat je niet tegen een ingredient van de creme kunt. Erg jammer, want Kruidvat dag en nachtcreme is niet duur. Mijn schoonmoeder, mijn moeder en ik gebruiken het zonder problemen.
Het is nu wel weer redelijk weggetrokken.. Ik probeer het morgen opnieuw zonder eerst de wasgel te gebruiken kijken hoe het dan is en anders is het pech hebben..
Mocht je er last van blijven houden, zou ik even terug naar de winkel gaan ermee, krijgje zo je geld terug. Daarbij mss even een mailtje/ belletje richting hoofdkantoor hierover. Het kan natuurlijk zijn dat jij niet tegen een bepaald ingrediënt kan, maar als er meerdere vergelijkbare meldingen of klachten over binnenkomen, gaan ze verder onderzoek doen naar de samenstelling ervan.
zo werkt dat wel in een parfumerie zoals douglas of ici paris,( heb ik eens gehad met creme boven de 100) maar ik denk niet dat dat bij een potje van een paar euro geld bij de kruidvat/drogist vrees ik.. anders kan je alles wel terugbrengen omdat je er niet tegen kunt/overgevoelig bent zoals babyvoeding, babyshampoo, eten, condooms, etc. Tip: als je overgevoelig bent, koop ALLES parfumvrij. kijk eens op de site van Jetske Ultee. Een goede tip van haar is de oil of olaz total effects 7 creme parfumvrij. is volgens haar 1 vd beste crèmes die er is wat betreft actieve ingrediënten en parfumvrij
Da's regel van Kruidvat. Alles wat van eigen merk is, daar hoort niet moeilijk over gedaan te worden. Met of zonder bon, gebruikt of niet. Terugnemen die handel, en al helemaal met deze reden. En ja, ik kan het weten, ik werk er namelijk zelf (leiding)