wie o wie kijkt het programma ook? de amricanse vind ik zelf leuker maar deze volg ik ook wie denk of hoop jij dat er vanavond gaat winnen ik hoop zelf dat jennifer wint maar denk dat ananda het word hahaha en jullie
ik volgde het niet omdat ik tot dit weekend geen tv had maar ga nu wel even kijken. ik ben zelf ook beginnend model dus wel zo leuk.
Ik vind de Amerikaanse versie ook veel leuker. Maar de Nederlands volg ik ook en ik hoop dat Jennifer gaat winnen
? Ik kijk ook altijd. Ik vind de meiden van dit seizoen eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen en vind ze vaak ook een beetje verwend overkomen Maar doe maar Ananda als ik moet kiezen
Hahahaha, ja, ik ben soms onduidelijk. Qua persoonlijkheid vind ik Jennifer leuker, maar qua model-kwaliteiten vind ik dat Ananda beter is en moet zij dus winnen.
Ik vind qua persoonlijkheid én modelkwaliteiten Jennifer verschrikkelijk. Qua modelkwaliteiten vind ik ze eigenlijk alle 3 erg tegenvallen maar moest ik kiezen dan werd het Ananda
Ik denk dat Ananda en Patricia de beste modellen zijn. Ananda zal van de vakjury de meeste punten krijgen, denk ik en Jennifer van het publiek. Het zal er dus om spannen. Ik geef eerlijk gezegd ook wel de voorkeur aan de Amerikaanse versie... zou er volgende week weer een Amerikaanse van start gaan? Het is een beetje sneu voor Patricia dat ze tijdens de show neer is gezet als een raszeikerd en dus nu echt ziek bleek te zijn... een ijzergehalte van 1 is echt heel laag, na mijn eerste bevalling had ik een ijzergehalte van 5,2 en toen voelde ik me al als een vaatdoek. Maar doordat ze tijdens de show vaak zeurend en huilend in beeld kwam, zal ze het bij de meeste kijkers hebben verbruid... maar goed, voor haar gezondheid is het misschien wel beter als ze niet wint.
Nou de Amerikaanse vind ik ook veel leuker... al was het alleen maar omdat dat "stem nu" gezeik er niet bij zit.. Beetje jammer dat het zo moet hier in Nederland. Overigens denk ik dat Yvette gaat winnen
Ananda! Maar ze mag Patricia wel bedanken dat die er voortijdig uitvloog, want anders was het nog maar de vraag of ze had gewonnen... Patricia had denk ik toch wel zo'n 10 a 20 punten van Ananda afgesnoept bij de jury en van de publieksstemmen moest Ananda het bepaald niet hebben (slechts 10 punten). Jennifer kreeg van de vakjury 0 punten, maar was favoriet bij het publiek van wie ze 21 punten kreeg. Yvette kreeg van de jury 10 punten en 19 van het publiek. Zoals ik al zei, Patricia vloog er voortijdig uit omdat ze van het publiek de minste stemmen had gekregen. Eerlijk was dat niet helemaal, denk ik. Omdat het nog maar de vraag was of Patricia wel mee zou doen, zullen veel mensen toch maar niet op haar gestemd hebben. Ik vond Ananda en Patricia wel de beste modellen. Had ook wel verwacht dat Jennifer de meeste stemmen van het publiek zou krijgen. De finale vond ik overigens een flutvertoning, Daphne Deckers is echt een hele slechte presentatrice voor live-finales... ze hupte van het ene op het andere been, gluurde continu naar haar kaartjes, stelde in de interviews met familie behoorlijk stompzinnige vragen en had het programma Hollands Next Houten Klaas geheten, dan had ze met glans gewonnen!
Ik ben het onwijs met je eens. Ze praat ook zo raar, ze hakt alle zinnen in blokken zeg maar En dat groene jurkje vond ik echt té ordi. Wanneer zou de amerikaanse beginnen? Is toch leuker. Wel terechte winnaar.
Haha, ja, dat dacht ik ook toen ik die jurk in het begin zag... als dat maar blijft zitten... ze zal wel dubbelzijdig plakband hebben gebruikt Ik weet niet wanneer het 9e seizoen van ANTM begint, ik hoop volgende week!
Ik vindt de Nederlandse versie echt bagger, bij de Amerikaanse blijf ik achter de tv zitten, bij de Nederlandse ga ik huiswerk maken omdat de helft van de tijd het toch saai is om te kijken En ik ben het met jullie eens over Daphne, ze is geen presentatrice, ze was vervelend om naar te luisteren en kwam niet proffesioneel over in de finale. Ananda is idd een terechte winnaar, maar ik kijk uit naar ANTM! Die is tenminste echt leuk om te kijken
Wat een grote jopen had Daphne! Ik heb het programma niet gevolgd, maar bleef ook even hangen bij deze uitzending omdat ik me over de presentatie'kwaliteiten' van Daphne verbaasde. Het leek net of ze erg nerveus was, maar zij is dit soort dingen toch wel gewend?
Hahah het eerste wat me op viel waren inderdaad die Borsten... vroeg me ook af of ze echt waren hahah...! Als patrica er nog bij zat, had volgens mij ananda niet HOLLANDS NEXT Top MODEL geworden hoor
Dan was het in ieder geval een nek-aan-nek race geworden tussen Patricia, Yvette en Ananda. Patricia zou nl. 20 punten van Philip en Mariana hebben gekregen, die nu naar Ananda waren gegaan. Yvette had dan nog de 10 punten van Hilmar gehad, maar die was weer populairder bij het publiek dan Patricia en Ananda... ze waren denk ik dan alledrie zo tussen de 25 en 30 punten uitgekomen. Ik denk dat Jennifer zonder de stemmen van de jury niet meer had kunnen winnen. Ik vermoed dat Yvette gezien haar sportcarriere en Patricia gezien haar gezondheid een te groot risico waren voor Modelmasters om voor het winnende contract in aanmerking te komen en dat daarom is besloten om voortijdig een van de finalisten er uit te kicken... althans, het kwam op mij erg gehaast over... na de commercials gaat er 1 van jullie vertrekken. Zowel Patricia als Yvette zijn behoorlijk 'genaaid' door die beslissing.
Patricia is er niet populairder om geworden door al haar huilbuien en klaagpartijen, dat maakt gewoon dat mensen haar snel zat werden en tja....als achteraf blijkt dat ze ernstig ziek was, mist ze toch een hele hoop stemmen die de andere wel kregen in de afgelopen week. Maar ik denk dat ze er sowieso wel komt. Yvette is denk gewoon niet gekozen omdat ze ook topsportster is en dan is het risico gewoonweg te groot want stel je voor dat ze uiteindelijk toch voor haar sport zou kiezen. Ananda en Jennifer vond ik nou niet bepaald hollands next topmodel materiaal, zo gewoontjes.....maar goed, Ananda heeft wel gewonnen maar wat zegt dat! Sylvia was tweede maar haalde volgens wel veel meer werk binnen als Sanne.