Als het mee zit heb ik straks op dinsdag vier kindjes maar hoe kan ikdaar mee wandelen? Heb gekeken naar een bolderkar maar zelfs via mp zijn ze duur. En moeten wel meer dan twee kindjes in kunnen dacht eerst een tweelingbuggy maar dat gaat niet meer als ik er straks vier zou hebben. Hoe doen jullie dat?
Let op met een bolderkar, want die kunnen best zwaar zijn. Welllicht een opvouwbare pakken. Die zijn niet zo superduur en veel lichter. Hoe oud zijn de kids die je dan hebt?
Op school zie ik wel eens vrouw met zoiets lopen: http://4.bp.blogspot.com/-mV2PdvBvtSo/T-Vf-Ei6ZAI/AAAAAAAAGAU/FrGZ-fxtf-s/s320/kortenaken.jpg Met afdakjes. Lijkt me echt ideaal als je veel kinderen te vervoeren hebt! Ze zitten vast, droog en het ziet er heel gezellig uit!
Oe, lastige combinatie van leeftijden... Ik zou idd ook voor zo'n kar gaan als snoopy laat zien, daar lopen ze hier ook mee, superhandig, maar wrs ook weer erg duur! En anders een drie- of vierlingwagen, zoiets als dit: Childwheels Quadruple Vierling Buggy; Vierlingwagen En dan kijken of je die tweedehands te pakken kan krijgen? De kleinste evt. in een (ergonomische) draagzak totdat hij / zij kan zitten? Dan ben je ook weer een half jaar verder, en dan lopen die twee van anderhalf waarschijnlijk al een stuk beter mee...
Ik heb een bolderkar gekocht voor 500 euro. Is aangepast op mijn wensen, viel best mee vond ik. Hij is best groot dat wel... Past prima in de schuur verder. Maatwerk bolderkar Die witte die je daar ziet, die heb ik in het zwart. Ben er zeer tevreden mee en 500 euro is een mooie prijs voor een bolderwagen. Er zitten veiligheidsgordels in en achterin zit een bak die best ruim is en onder de achterste zitjes doorloopt waar alle tassen e.d. inpassen. Ideaal!
Ik denk dat ik voor een bolderkar zou gaan. Zo`n vierlingwagen is ook zwaar. Was vandaag met de tweelingwegen brood halen. Met een kindje van 1 jaar, en 1 van 20maand. De duwt je echt het rambam.
Onze go heeft een fietskar omgebouwd tot wandelwagentje. Er kunnen 3 kindjes in. Ze heeft ook een babyschaal waar ze de baby in kan leggen en die past ook in die fietskar.
Kk heb nu ook een tweelingbuggy wil nog een plankje erbij dus dan kunnen er al drie geduwt wofden en moet ik maaf afwisselen met lopen wie er loopt heb nu op de dinsdag i cl mij zoo tje 4 kindjes in april komt er nog een baby bij
Dit hangt echt af van de merk. Onze tweeling UJ kon je met gemak met 1 hand besturen en was zeer licht. Met luchtbanden en goede zwenkwielen. Ik liep met die wagen incl 3 kinderen een stuk makkelijker als met de eenlingwagen die we erbij hadden. Ts: je kunt via mp of meerlingenforum goede tweedehandse drieling- of vierlingwagens vinden. Wij hebben ook een bolderkar, maar die vind ik zelf een stuk zwaarder.