Vandaag is de dag van de gastouder! Doen jullie er ook wat aan? Ik ben zelf gastouder en doe er niks aan, ontvang ook niks, maar hoeft van mij ook niet. Het is mijn werk en ik ontvang daar al genoeg voor
Ik ben ook gastouder, maar heb vandaag geen gastkindjes, doe er dus ook niks aan. Gisteren wel van een gastkindje (8 maanden oud) een leuk memobord gekregen met een A4-tje waarop een foto van hem is geplakt. Ik vond het erg leuk, even een extra blijk van waardering voor je werk.
Vanuit de ouderraad van het kdv zijn allemaal papieren roosjes meegegeven die versierd kunnen worden door de kindjes en die worden dan dubbelzijdig aan een rietje geplakt. Alle bloemetjes bij elkaar van alle kindjes maakt dat dus een bosje bloemen voor de leidsters! Echt een leuk idee!!
Dag van de leidster is het, maar dat zijn gastouders ook natuurlijk. Ik heb een kaartje geschreven met een klein bloemetje erbij. Ga mijn zoontje zo brengen. Ben benieuwd of ze verrast is. Ze zorgt ook altijd voor een cadeautje voor onze verjaardagen (zelf gemaakt door onze zoon natuurlijk) en we zijn super tevreden. Daar mag best een extra blijk van waardering tegenover staan.
Ben zelf gastouder en had er eigenlijk helemaal niet meer aan gedacht. Pas toen ik vanochtend een kleinigheidje kreeg dacht ik er weer aan. Het is toch wel leuk om wat te krijgen hoor, gewoon als blijk van waardering. Andere ouders geven meestal wat met mijn verjaardag of met de kerst. Het is uiteraard geen verplichting en als ouders niks geven vind ik dat natuurlijk ook niet erg. Maar toch is het leuk, zo'n onverwachte verrassing