er zijn van die bakerpraatjes dat als je het kindje van voren draagt het een meisje word draag je het overal word het een jongetje en nog meer van dat soort bakerpraatjes maar nu is mijn vraag zijn er uberhaupt vrouwen bij wie het wel uitkwam? net als met de chinese horoscoop kun je er nou wel of niet in geloven?
ja dat vroeg ik me ook al af maar denk niet dat het klopt mijn tante droeg ze allbei naar voren en heeft een jongen en een meisje dus denk dat het gewoon een bakerspraatje is en ik heb een oom die maar naar je hoeft te kijken en zegt wat het word heeft het nog nooit fout gehad en zegt als ik het ooit fout heb doe ik het niet meer nou toen ik zag dat ik zwanger was gelijk langs me oom gegaan en ik hoefde nog niet eens te zeggen dat ik zwanger was hij zei gelijk je krijgt een jongen ben nou zo benieuwd of ie gelijk heeft vond het wel leuk dat hij het gelijk zag zonder dat ik het hoefde te zeggen groetjes grummelke
hmmmmmz mag ik die oom niet even van je lenen hahaha moet nog wachten tot 23 september..... drie d echo dan krijgen we het als het goed is te horen spannend!!! ik draag het ook van voren... dus ben benieuwd denk zelf dat het veel met je bouw te maken heeft