We wonen in een huurwoning en hebben een oerlelijke keuken. Ik wou hem zelf gaan opknappen, maar nu hadden we vrijdag een brief in de brievenbus dat we een nieuwe keuken mogen uitkiezen. Weet iemand hier of je een beetje veel keus hebt? Qua kleur enz? Kan eigenlijk niet wachten aangezien we ook al gingen behangen enz. Maar dat ga ik denk ik eerst maar uitstellen tot we weten wat voor kleur keuken we nemen.
Meestal kan je tegenwoordig wel kiezen uit een aantal kleuren kasten en aanrechtbladen. Bij lefier iig wel, mijn ouders hebben vorige maand een nieuwe gekregen. Alleen de tegels zijn nog wel steeds spierwit. Beetje jammer.
wij konden uit een paar kleuren kastjes kiezen (ik geloof 7, waaronder wit, grijs, en verschillende "hout" tinten), en ook 7 verschillenden kleuren blad. Ook mochten wij tegeltjes kiezen, dat zullen ook een aantal kleuren zijn geweest. veel plezier met kiezen
wij hebben bij de huismeesters, zou eens aan m'n oma vragen die heeft ook ooit een nieuwe keuken van hun gehad.
Wat leuk dat jullie een nieuwe keuken krijgen! Je wilde het ook al erg graag. Vriendin van mij mocht ook een keer een nieuwe keuken uitzoeken van de woningstichting. Zij had keuze uit verschillende kleuren kastjes, aanrechtbladen en tegeltjes. Heb je ook nog iets gehoord over de badkamer? En gaat de boiler er ook uit? of moet die blijven zitten?
Nou die boiler krijgt anders wel een klap van ons als die er niet uitgaat . Tip van de buurvrouw. De douche willen ze niet doen de opzichter was al geweest. Die zegt dat het nog prima meekan.
Bij de woningstichting in onze woonplaats kun je kiezen uit maiskleurige, beukenkleurige, kersenkleurige, mahonieleurige en nog een aantal. Er zit wel één soort tegeltjes bij en dat zijn witte.
ok nou ben benieuwd, ookal zijn de tegels wit, ben allang blij dat er nieuwe inkomen . Zal als ze langskomen direct vragen of de boiler eruit gaat, anders moet manlief maar even aan de slag met zijn mannelijke krachten betaal niks voor onderhoudskosten ed .