Hoe tellen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pina, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik had op maandag mijn nod, maar op vrijdag begon er al iets te komen. Nu heb ik tot nu toe alleen nog maar heel donkere afscheiding gehad, behalve even op maandag wat rood bloedverlies.

Moet ik nu mijn cyclus tellen vanaf maandag of is het eigenlijk nog steeds niet echt begonnen?

Het valt me op dat ik sinds ik met de pil ben gestopt iedere keer weer minder rood bloedverlies heb, het is meer wat ik denk dat hier "bruinverlies" genoemd wordt.

Hoop dat jullie er iets zinnigs over kunnen vertellen.

Groetjes

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ze zeggen altijd dat je moet beginnen te tellen op de eerste dag met roodverlies. Ik heb na het stoppen met de pil ook een paar keer heel weinig verloren en 1 x alleen bruin. Mijn cyclus was toen nog 28 dagen ook in de maanden dat ik alleen bruin verloor.
    Als het niet meer wordt zou ik van maandag uit gaan.

Maar.. Weet je zeker dat je niet zwanger bent?

3. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde ook alleen een beetje bruinverlies precies op de 28e dag, is dit dan wel een echte menstruatie?
    En heb je dan wel een eisprong gehad? of?
    Wij doen het trouwens veilig, dus ik kan niet zwanger zijn.

4. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Sinds vandaag is er geen rood en geen bruin meer, dus gerekend vanaf vrijdag zou ik een normale menstruatie hebben gehad ( qua tijd), misschien moet ik dan toch die vrijdag maar aanhouden??

Groetjes

5. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Heb net echt iets heel stoms gehad, ik las net in een reactie dat je minimaal 2 dagen rood bloedverlies ( en ik nog steeds maar op 1 zit) moet hebben voor een menstruatie, dus ik dacht.....voor de zekerheid even testen. Doet die stomme test het niet!!!! Het is een digitale van CB en ik heb zeker 5 minuten naar een knipperend dingetje zitten kijken.

Toch best lang hoor 5 minuten, want inmiddels best benieuwd cq zenuwachtig!!! Springt er opeens een afbeelding van een boekje in het scherm....dacht nog even dat de lettertjes heel klein waren en ik een beetje kippig, maar.....helaas! :x

Nou zit ik in tweestrijd, zal ik nou nog zo´n duur testje er tegenaan gooien, terwijl de kans nihil is, of het er bij laten en maar gewoon weer een mooie ronde proberen neer te zetten. :p

Groetjes

Deel Deze Pagina