35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goed, na dat gedoe met die database dus een maand met al onze gesprekken weg. Hierbij dan maar een nieuw topic.
    Zal ook m'n banner zo maar even aanpassen want die zal ook wel niet meer kloppen:(:(

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuffelt ladouce... yeahh.. je bent er weer :)

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ik moet nog douchen en baalde al als een stekker dat zp eruit lag.

Misschien dat ik zo nog kom of morgenochtend vroeg nog even tussendoor kan kijken.

Anders in ieder geval tot zaterdag.

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    k u t, kijk mijn onderschrift.

5. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Ja Jomi zag het al heb het ook al gemeld want wilde niet dat je dit zou zien vanavond nog :(

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh gatver Jomi, je oude zw.banner staat er nu weer. Wat naar voor je om dat te zien!
    Haal maar gauw weg.

Lieve meid, ik wens je een onwijs mooie dag morgen!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    haal banner maar snel weg jomi... knuf

in elk geval voor jou morgen een wondermooie dag met geweldig mooi weer... geniet van elk moment want voor je het weet is dag om!

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Daar zit je niet op te wachten JoMi zo'n banner.:(
    Wil je op de valreep nog even een super mooie dag toewensen samen met je 2 mannen. Laat het over je heen komen en geniet er van, het is jullie dag morgen!!!

Limmeke, jij ook nog hier, ook zeker de hele dag op F5 zitten rammen:D.

Ik vanmorgen dus een heel verhaal zitten typen over m'n gevoelens maar ook over die maffe neus van me. Ben vanmorgen naar doc geweest en heb ab kuurtje gehad. Hopelijk ben ik nu snel van de pijn af want ik baal hier enorm van. Het andere verhaaltje komt wel weer een keer, is het nu te laat voor, geen zin in.

Ik baal trouwens wel van dit gekut met die server van zp. Echt een hele maand pleite, is toch niet te bevatten. Die host moet echt wel een amateur zijn.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Het is niet anders, maar ik moet nu eerst even snel gaan douchen.

Meiden bedankt alvast, ik zal ook aan jullie allemaal denken morgen.

Jullie zijn kanjers.

10. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Jomi meis wens je morgen een superfijne dag toe, geniet van ieder moment. Liefs van ons drie

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb hele dag op f5 geramd en op andere fora gezeten tussen het boodschaphamsteren en ziekenhuisbezoekmetdochtervoorpoepprobleem in :)

heb toch nix anders te doen

hoop dat kuurtje snel aanslaat voor neus ladouce

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Zo die is weg en nu ikke ook.

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hoop ik ook Limmeke want dit is niet leuk zo. Manlief zegt al dat ik een heksenneus heb omdat er zo'n bobbel bovenop zit. Krijg ik nu net ook nog een grote puist op m'n kin. Kun je je voorstellen dat ik nu klaar ben voor halloween;)

Meiden, ik heb ook een nieuw topic 35+ lijst aangemaakt en de laatste lijst erin gezet maar deze is dus ook een maandje oud. Willen jullie svp de lijst even aanpassen met jullie eigen info.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *zit op f5 te rammen wachtende op de foto van neus ladouce*

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja jeetje hee,echt KUT zeg!

Sorry meisjes voor deze binnenkomer. ZP is eigenlijk ook een soort dagboekje realiseer ik me. Maar ja, een goeie oefening in l o s l a t e n zullen we maar zeggen .. (en daar ben ik nou net niet zo goed in).

In ieder geval wil ik Jomi een heeeeele fijne mooie romantische lekker zonnige bruiloft toewensen voor morgen!
    Lekker stralen jij in je vast hele mooie jurk en met je beide mannen aan je zij!

Tot morgen of weekend,
    Liefs!

En beterschap voor je heksenneusje La douce!

En wederom een goeie nacht hopelijk Lim!

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zo...ben er ook weer...moest even zoeken want ik zat hier niet op 4 september dus had geen oud bericht meer...kun je trouwens favouriete topics ofzo instellen?

Voordeel is wel dat ik niet zoveel hoefde terug te lezen dit keer..haha...

Lieve Jomi...heeel veel plezier morgen op je bruiloft, een mooie stralende dag toegewenst! Geniet er lekker van!!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jomi...heb een fantastische dag vandaag! Het weer lijkt mee te werken in ieder geval.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb gsiteren de hele dag een knallende koppijn gehad, gepaard met buikpijn en rugpijn. Maar geen menstruatie. Nu ook nog hoofdpijn.
    En dan ga ik me te toch weer zorgen maken. Vorige cyclus heb ik ook zo rond de 5 weken een periode van menstruatiepijn gehad, zonder bloed. Na 10 weken dus wel even ongesteld geweest. En nu dus weer een periode van flinke menstruatiepijn, zonder dat het (tot op heden) doorzet. Ik heb het idee van asherman nog steeds niet geheel weg kunnen krijgen..

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #19 Marnat, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    Jeetje wat een ellende alles weg!!

Jomi@ Je leest het vast nu niet meer , maar wens je een geweldige mooie en droge dag toe!!

Hier gaat het goed , het spuiten gaat al beter weer .
    Alleen een beetje ongi, maar kan geen kwaad.
    Hou het wel in de gaten.

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jomi je leest het vast niet meer maar ik ga jou, je mannetje en Juarno een fantastische dag toewensen.....

Ladouce wat is er met je neus meis, ik kon gisteren niks meer bijlezen, ZP lag er natuurlijk uit en ik heb geen idee hoe laat hij terug was.

Deel Deze Pagina