hoi meid ten eerste onwijs goed van je dat je de stap toch hebt durven t zetten het is zeker niet niks maar net wat je zegt overgewicht is ook onwijs gevaarlijk de nazorg is hier onwijs goed en krijgen elk 3 weken een groeps verband dat is onwijs fijn zo zie je de andere mensen ook nog en kunnen we er over praten je word heel goed begeleid en ze nemen ook echt de tijd voor je hier valt mijn huid overschot mee gelukkig maar dat is ook bij iedereen verschillend 1 tip ga gelijk lekker wandelen en sport na de 6e week dat scheelt heel veel ik fiets ook en zwem veel fitniss en ben altijd wandelend overal naar toe aan het gaan gewoon heerlijk is dat.. het enigste waar ik veel verdriet van heb zijn mijn borsten en ik hoop ook echt dat mijn verzekering deze wilt vergoeden ik ben heel blij dat ik deze stap heb genomen ben 60 kg kwijt en hoef nog maar een paar kg en ik ben er het gaat heel goed voel me goed en heb er geen dag spijt van zou het zo weer doen maar weet je elke operatie heeft zo zijn risico's maar heb het gedaan en moet je kijken er zijn meer verhalen tegenwoordig dat het allemaal goed gaat dan het verkeerd afloopt wie weet zien we jou dadelijk ook gezellig mee kletsen hier succes met alles en heb je vragen brand gewoon los wij geven wel antwoord
Heb niet het hele topic gelezen, maar wat ik me afvraag , als je dan je streef gewicht hebt bereikt , hoe stop je dan het afvallen? Krijg je dan een herstel operatie of hou je een leven lang die gbp? En eet je dan gewoon normaal ?
Dank je wel voor je berichtje! Dat geeft me meer moed! Dat is niet mis, 60 kg, knap hoor! Was het erg lastig om eraan te wennen? Ben je nog ziek geweest of complicaties oid?
Zal proberen zo goed mogelijk te antwoorden. Een gbp is niet terug te keren. Dus is blijvend. Een streven is wat je zelf wil halen hè dat is meestal anders als wat ze zeggen in het zh wat je gaat halen. In mijn geval zn 10 kg terug haha. Ik wilde -60kg in het zh zeiden ze dat ik blij moest zijn met -50kg. Maar dat zeggen ze natuurlijk bewust dat je later niet komt met een ander verhaal. Je stopt met afvallen zodra je lichaam genoegen neemt met het geen wat je binnen krijgt. Maar dat wil niet zeggen dat je nooit moet oppassen wat we eten. Eet je de slechte dingen kom je weer net zo aan. En over het eten, tja de een kan dingen beter verdragen als een ander. Ikzelf kon de eerste maanden geen brood meer eten, alleen geroosterd. Iets met suiker kan ik wel vergeten ga ik heel erg op dumpen. Jus d Orange word ik ziek van en ijs gaat ook niet. Je moet er toch echt zelf achter komen wat wel en niet goed gaat. En wat ik zei. De een heeft nergens last van en de ander overal van. Huid overschot heb ik bij mijn armen heel erg. Mijn buik en benen gaan nog wel. Hoop dat ik dat ooit kan laten weg halen. Met een mooie borst vergroting,dan word ik echt helemaal blij! Maar heb daarvoor nog een lange weg te gaan.....
het is even wennen maar dat is heel snel gebeurd je hebt gewoon geen trek dus je moet je in het begin ook heel erg toe zetten om te eten ben soms best ziek vooral als ik te veel heb gegeten of ergens net niet tegen kan maar dat is ook voor iedereen weer anders dank je wel meid ik heb geen complicaties gehad gelukkig alles herstelde heel snel dus dat was ook echt heel fijn
Het herstellen ging bij mij ook super. De eerste week was echt het zwaarst en daarna ging het met de dag beter. Die 6 weken herstel heb ik niet nodig gehad. Was na 3 weken weer het huishouden aan het doen. Heb alleen heel goed opgelet met het tillen van ons kindje. Ga morgen zelfs beginnen met hardlopen! Nou dat had ik toch echt nooooit verwacht