hallo, ik ben mama van een dochter van 10mnd sinds 3 jaar woon ik in zwaag met man en dochter lijkt me gezellig om hier te kletsen met andere meiden uit de omgeving! xxx sky
haha ja zal ik ff doen hoor nou ik ben els 25 jaar en moeder van een zoontje sam van net 2 jaar. werk op het moment niet maar ga dit in de toekomst wel weer doen. sam gaat vanaf 1 september op maandag en woensdagochtend naar de psz.
Hoi! Woon niet in Hoorn, maar in Zaandam. Maar heb wel 2 vriendinnen in Hoorn wonen! Heb een zoontje van 12 maanden en bijna 32 weken zwanger van de 2e....Ben zelf 28 jaar en ben de komende jaren (zolang het kan) een thuisblijfmama... Groetjes Lis
Knap Lizzie kindje van een jaar en 7 maanden zwanger, wat een drukte straks.. Ik ben jucade, en bijna 35 jaar en heb 3 kids, zie onderschrift. Ik kom uit bovenkarspel.
Wat grappig ik heb 4 jaar in bovenkarspel gewoont....wel alweer 9 jaar terug en in hoorn op de middelbare school gezeten... Ja deze zwangerschap is wel wat zwaarder dan de eerste! Maar het was wel een bewuste keuze....ben wel benieuwd hoe dat straks gaat, maar dat zal wel goed komen! Hoe oud zijn jouw kindjes?
Hoi ik kom ook uit hoorn eo Zal me even voorstellen ik ben D. Ben 20 jaar en nu bijna 30 weken in verwachting van een zoontje..