aanstaande donderdag is het zo ver dan ga ik voor mijn gastric bypass inmiddels zit ik aan de 120 kilo en ik krijg het er zelf niet af ook door medicijnen niet en ja ook een verkeerde levensstyle. zelfs met aanpassen lukte het toch niet ik weet het gastric bypass is een beetje valsspelen maar goed als je tegen diabetes aanzit.. Zelf heb ik door reuma en grote borsten moeite met sporten het doet gewoon zeer ik moet zeggen het spant enorm hoor donderdag .. ik zit wel een beetje in de stress hebben misschien mama's hem ook gehad en wat zijn de ervaringen nu heb ik zelf 6 mensen die ik ken die het ook hebben gedaan en alle 6 met suc6 nu dacht ik .. ik kijk hier naar ervaringen. Misschien met foto's? ( mag ook onherkenbaar ) groetjes
Heel veel succes. Ikzelf nog geen ervaring maar sta op de wachtlijst. Zoals het er nu naar uitziet zal het eind februari ergens worden.
Succes. Geen ervaring maar weet van een aantal bekenden dat het flink tegen kan vallen. Ondervinden er elke dag nog problemen van
nog even over reuma en sporten. Ik heb zelf reuma en sporten is dan juist goed voor je. Worden je spieren sterker van en minder stijfheid
Succes! Ik heb het niet, maar ik lees veel positieve verhalen van mensen met een GB en eten volgens grip op koolhydraten! Misschien een tip voor na de operatie! En misschien is zwemmen een goede sport voor je!
Ik heb niet de Bypass maar de Sleeve gehad ( gewoon de maagverkleinig ). Ik ben 54kg afgevallen en ben bijna twee jaar geleden geholpen. Ik voel mij geweldig! Nee het is niet makkelijk en ook totaal niet de makkelijke weg zoals vele onwetende mensen roepen Maar meis super dat je deze stap gaat zetten. Hou er rekening mee dat je nog steeds moet knokken voor die kilo's, het is en blijft een hulp middel. Een tip die ik je mee wil geven is dat je echt stevig in je schoenen moet staan voor de reacties van de buitenwereld. Mensen zijn echt heel hard in hun opmerkingen. in het begin vond ik dit erg vervelend maar nu lach ik het weg Ik kan de dingen weer doen die ik toen niet deed, ik ben van mijn medicijnen voor mijn hart af, ik sport weer, mijn leven is veranderd in positieve zin. Dus laat ze lekker lullen als je weer klote opmerkingen krijgt.
dank je wel mag ik je een vraag stellen zijn jou borsten ook mee afgevallen? het is ook een hulp middel maar zo wil ik ook niet door.ik ben er echt klaar voor.
Yups mijn borsten zijn van een cup D/E nu aangekomen in een kleine C Ik zal even een voor en na foto zoeken. Althans die foto is vorig jaar gemaakt maar ik zie er nog steeds het zelfde uit
ik ben altijd zwemster geweest maar nu schaam ik mij echt dood in een zwempak na mijn operatie ga ik het oppakken samen met een vriendin
Dankjewel Voel mij ook echt super goed. Ben nu heerlijk aan het hardlopen, voel mij veel vrijer in mijn lichaam en had dit niet met een '' normaal '' dieet gekund. Nu heb ik mijn hele leven drastische omgegooid. Ben anders gaan eten, ben gaan sporten en juist die stop die deze operatie je geeft had ik nodig. Respect voor jou dat jij deze stap gaat zetten, zal erg pittig worden. Mocht je vragen hebben dan mag je altijd een pb sturen
Ik heb bijna 2 jaar geleden een gbp gehad. Nog steeds ontzettend blij mee. Al met al 52kg kwijt en al bijna een jaar stabiel in gewicht
Hier nu twee jaar geleden een gbp gehad en ben met behulp ervan nu 65 kilo kwijt. ik zou het zo weer doen. Ook al is mijn leven echt gruwelijk veranderd.