nav een topic in de lounge,nu een topic, Kom je uit Brabant en ook op zoek naar meer gezelligheid ? Meld je dan hier
Hier ook een Brabantse mama die het gezellig vindt om te kletsen. Ik kom uit het zuidoosten van onze mooie provincie, omgeving Helmond.
Hoi hoi, Gezellig! Ja alles gaat goed,erg tevreden kindje wat t duidelijk aangeeft allemaal . Ik kom bij Eindhoven uit de buurt vandaan. Hoe oud ben je eeka? En je hebt een dochter zie ik?
Fijn dat het allemaal goed gaat Ik ben 38 (bijna 39) en heb een dochter van 4 jaar. En jij, hoe jong ben jij ?
Ik woon in een klein dorp tussen Tilburg en Eindhoven. Ben 29 en net een paar weken gestopt met de pil 😊 Gefeliciteerd met je dochter Lottel! Fijn dat ze het goed doet.
Ook hier uit Brabant! Klein dorpje 10 min onder Eindhoven! Gezellig zo'n clubje! Ik ben 31 jaar en heb een dochter van bijna 2,5! Lottel, gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat alles goed gaat! Ben benieuwd of er nog meer meiden zich melden!
Eeka, ik ben 32. Leuk al een boel aanmeldingen te zien hier. Welkom allemaal en bedankt voor de felicitaties! Alizee,tuurlijk,waar kom je vandaan ? Lindah,leuk je hier ook te zien. Jellabean,das vlakbij Haha. Citygirl,spannend dat je gestopt bent met de pil. Hopelijk is het gauw raak voor jullie.
Hallo! Mag een import-brabo ook Ik woon sinds een jaar in een dorp tussen Tilburg en Breda. Mijn vriend is hier geboren en getogen. We zijn super gelukkig samen. Het lijkt me leuk om tips & trucs van Brabantse meiden te krijgen: Niet alleen over het zwanger zijn en moederschap (heel welkom overigens ), maar ook: waar is het lekker eten, leuke (baby)winkels, uitjes, dingen die-je-echt-gezien-moet-hebben, etc. Ik ben 38 en zwanger van de 1e! Zo spannend!!
Hoii!!! Wat gezellig! Ik kom uit een dorpje.tussen Den bosch en waalwijk.. (lekker globaal haha) ben 26 jaar oud, dochter van 4,5. Volgend jaar aug. Willen we voor een 2e kindje gaan. Eerst de uitzending van vriend afwachten! 😊😊 Hoe gaat het met jullie? Wat een weer he?
Ja ik voel me goed, dank je. Wel de typische dingetjes zo af en toe. Mood-swings, gevoelige borsten, soms duizelig, af en toe steken, weeeig... Ik ben heel blij!!!! Maar: ik vind het ook heel erg spannend. Ik hoop zo dat het deze keer wel goed blijft gaan, dat ik nog niet voluit aan het genieten ben. De onzekerheid en de angst dat het weer misgaat steekt regelmatig de kop op. Maar ja, dat hoort er natuurlijk ook bij. Maar wachten duurt lang. Mag 30 juli voor intake en eerste echo.
Kleinem,welkom. En gefeliciteerd met je zwangerschap ! Kan me voorstellen dat t spannend is. Hier ook een import brabo hoor Haha. Het is hier flink afgekoeld binnen,heb zelfs een trui aan getrokken net.. Brrr.. Met dl was t ook even kijken vannacht of ze warm genoeg bleef,maar gelukkig wel .
Tuurlijk,hoe meer zielen hoe meer vreugd Hoe was jullie dag vandaag ? Hier lekker mogen uitslapen van dl dus heerlijk genoten vanmorgen haha