Vanwege mijn verleden van 6 vroege miskramen. Heb ik gisteren een echo gehad ik was toen 5 week 4 dagen ik weet dat omdat ik Door iui zwanger ben geraakt. Nu was op de echo alleen leeg vruchtzakje te zien zonder iets geen dooierzakje geen stipjes helemaal niets. Is dit een slecht teken of hebben meer meiden dat gehad? Graag positieve berichten. Liefs van een heel ongerust meisje
Ik weet eerlijk gezegd niet wat je hoort te zien op een echo op die termijn.. Wat heeft de vk gezegd? Ik wens je in ieder geval veel sterkte en succes!
Hier ook leeg vrucht zakje te zien met dat termijn. 2 weken later boontje met kloppend hartje. Dus het kan zeker!
hier zelfs met 2 zwangerschappen hetzelfde als jij en de jongste is nu 2 en half jaar oud en van deze inmiddels bijna 15 weken zwanger dus klinkt helemaal goed hoor meis
Wanneer is je volgende echo? Zoals hierboven te lezen zou het theoretisch wel kunnen dat er later toch iets te zien is. Veel sterkte met wachten!
Mijne was met 7+1 ook leeg... dag later in zhuis voor (alweer) gesprek curretage. Zegt de mevrouw ik moet het nog even controleren... en tadaaaaa daar zat ze dan. Inmiddels bijna 31 weken zwanger.. Wil je geen valse hoop geven maar wonderen bestaan
Ik was 6 weken en paar dagen zwanger toen ik het nieuws hoorde dat er geen kloppend hartje te zien was. Verloskundige zei toen tegen me 'ga er maar vanuit dat je kindje het niet gaat redden en dit een miskraam gaat worden'. Ik moest 1 week later terugkomen......hierna een prachtig sterk kloppend hartje te zien. Inmiddels is ze alweer 4 jaar!! Houd hoop hoe lastig dit soms ook is! Sterkte
Ik heb met 5+4 ook een echo gehad en geen inhoud. Met 7 weken wel!! En nu 15 wk zwanger. Ook bij mijn dochter uit 2013 met ruim 5wk geen inhoud maar ze is toch alweer 2 jaar!!
Succes. . Ik zie het hier zo vaak die zenuwen om een te vroege echo. Ik snap niet waarom de gyn/vk dit doet, je maakt jezelf helemaal gek