Kleur nagellak

Discussie in 'De lounge' gestart door Sophie221, 19 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Ok, geen enorm wereldprobleem maar ik ben nieuw in de wereld van nagels lakken. Vandaag voor het eerst in jaren weer eens gedaan en ik ben eigenlijk zoekende naar de juiste kleur.

Dus, experts: welke kleuren zijn momenteel in? Stem je de kleur altijd af met je kleding en als je de volgende dag iets anders aantrekt, pas je dan jouw nagellak aan? Want dat lijkt me veel werk :rolleyes:

En misschien wel de belangrijkste vraag: zijn er trucs of regels om netjes te lakken en om met je linker hand rechts “binnen de lijntjes” te lakken?

Nogmaals. Geen wereldprobleem maar het houd me vandaag wel bezig :D

2. rums

rums Niet meer actief

In de zomer lak ik alleen mijn teennagels. Vaak een roodtint is dit dan en ik laat het zitten tot het lelijk is.
    Welke kleuren in zijn, geen iee. Ik doe op wat ik mooi vind.

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

ik heb nu poeder roze (nude) en op mijn ringvingers een subtiel glittertje die mermaid heet. Bekijk bijlage 572809

humptydumpty en Tranquila vinden dit leuk.
  4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik lak Mn tenen, nu heel zacht roze. Maar zei net al tegen Mn man. Misschien dat ik ze zo nog wel ff knal rood lak :D

5. DastyQueen

d.jpg

humptydumpty, Stampertje1, Noukje en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik draag nu veel groen, blauw en koraal. Lekker zomers :D

humptydumpty, Zara75 en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik draag gewoon wat ik leuk vind!
    En dat is meestal roze, lila, rood/roze, koraal. (Ik ben niet zo van groen/blauw etc)

Ik kan behoorlijk goed lakken, maar soms heb ik een klein foutje en dat krab ik gewoon weg onder de douche.