Kleur nagellak

Discussie in 'De lounge' gestart door Sophie221, 19 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Ok, geen enorm wereldprobleem maar ik ben nieuw in de wereld van nagels lakken. Vandaag voor het eerst in jaren weer eens gedaan en ik ben eigenlijk zoekende naar de juiste kleur.

Dus, experts: welke kleuren zijn momenteel in? Stem je de kleur altijd af met je kleding en als je de volgende dag iets anders aantrekt, pas je dan jouw nagellak aan? Want dat lijkt me veel werk :rolleyes:

En misschien wel de belangrijkste vraag: zijn er trucs of regels om netjes te lakken en om met je linker hand rechts “binnen de lijntjes” te lakken?

Nogmaals. Geen wereldprobleem maar het houd me vandaag wel bezig :D

2. rums

rums Niet meer actief

In de zomer lak ik alleen mijn teennagels. Vaak een roodtint is dit dan en ik laat het zitten tot het lelijk is.
    Welke kleuren in zijn, geen iee. Ik doe op wat ik mooi vind.

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

ik heb nu poeder roze (nude) en op mijn ringvingers een subtiel glittertje die mermaid heet. Bekijk bijlage 572809

humptydumpty en Tranquila vinden dit leuk.
  4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik lak Mn tenen, nu heel zacht roze. Maar zei net al tegen Mn man. Misschien dat ik ze zo nog wel ff knal rood lak :D

5. DastyQueen

d.jpg

humptydumpty, Stampertje1, Noukje en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik draag nu veel groen, blauw en koraal. Lekker zomers :D

humptydumpty, Zara75 en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik draag gewoon wat ik leuk vind!
    En dat is meestal roze, lila, rood/roze, koraal. (Ik ben niet zo van groen/blauw etc)

Ik kan behoorlijk goed lakken, maar soms heb ik een klein foutje en dat krab ik gewoon weg onder de douche.
    Een wattenstaafje kan ook helpen. (Wat nagellakremover eraan en poetsen maar)

8. DastyQueen

Ook turquoise? :p:roflmao:

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb momenteel knalrood!
    Maar ben normaal van de nude kleuren.

Volgens mij zijn dit seizoen nude, rood,roze en violet een beetje de kleuren die in zijn.
    Oh en zie blauw tinten ook steeds meer.

Verder geen tips, ben een kluns met nagels lakken dus ga altijd naar een salon.

humptydumpty en DastyQueen vinden dit leuk.
  10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Eigenlijk heb ik ze meestal ‘naturel’, maar als ik een kleurtje uit kies, kies ik een kleur die mij normaal gesproken in kleding goed staat. Vaak matcht het dan ook met meerdere outfits:thumup:

DastyQueen vindt dit leuk.
  11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb vaak rood, roze of nude tinten.
    Lak ze gewoon zelf.

Persoonlijk hou ik niet van blauw of groen op nagels.

12. DastyQueen

klopt en de babyboom nagels ipv french manicure.

13. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Meestal lak ik met een lichte kleur of nail whitener om mn nagels alleen maar mooier te doen lijken. En omdat ik dan niet na 1 of 2 dagen het er al af hoef te halen. Maar lak ook wel eens met rood, zwart, groen,blauw, enz. En dan is het wel een must om die kleur in je kleding terug te laten komen.

Brede kwastjes zijn wel fijn, dan hoef je maar een keer over je nagel heen. Verder hou ik altijd een wattenstaafje en wat remover bij de hand. Mocht ik uitschieten, dan haal ik het meteen weg.
    En aan weerszijden van mn nagel laat ik een dun streepje ongelakt. Dan lijken je nagels smaller en langer.

Oh en ik ben rechts, dus lak eerst mn rechterhand. Ik heb geen geduld en wil meteen mn andere hand lakken. Als ik eerst links doe en met die natte nagels ga lakken, gaat het altijd fout.

En ook nog een tip. Als je nagels nog niet helemaal droog zijn, dus een beetje plakken, hou je ze onder de koude stromende kraan, zijn ze meteen goed droog.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oefenen, dat maakt dat je binnen de lijnen lakt. Daarbij, als het nog nat is krab je het er in een vloeiende beweging uit, in die hoekjes van je nagel.

Ik draag veel nude, dan hoef ik niet na te denken of t bij mn kleding past.
    Nu net een potje roze gekocht, omdat ik wel een blitser kleurtje wou :p maar ik heb "maar" drie kleuren in mn assortiment, dus dat scheelt :p

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad ook nog, vind ik persoonlijk mooier dan french manicure.

16. Betsy

Betsy Niet meer actief

Nee bah :roflmao:

17. DastyQueen

ja ik ook, volgens mijn nagelstyliste is french ook echt geweest. Zoooooow 2017 :roflmao:
    net als de vierkante nagelvorm, die is alleen nog "in" als de nagel netjes kort is. Hoewel ik moet bekennen dat ik niet mee ga met de modevormen van nagels want vind niet alles mooi.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Shit dan ben ik uit de mode :roflmao:, alhoewel ik heb geen hele lange nagels.

19. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Het liefste rood, ik vind Essie een heel fijn merk.

Sophie221 en DastyQueen vinden dit leuk.
  20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Dan ben ik een trendsetter geweest. Is me nooit gelukt om zelf een degelijke french manicure te doen. Zag er altijd meer uit als dan nu de babyboom nagels.

Ysabella, pietje1987 en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina