Hallo, ik ben een week terug bij de tandarts geweest om 2 gaatjes te boren. dit wilde ze niet doen zonder verdoving. omdat ik dan zelf teveel adrealine zou aanmaken. die dag erna kreeg ik een ontsteking onder een andere kies. dus weer terug naar tandarts en er moest een foto gemaakt worden. wel hebben ze een loodschort omgedaan. die dag daarna heb ik echo gehad met geslachtbepaling en alles was toen nog dik in orde. maar die dag daarna moest ik de kies trekken waar ontsteking onder zat. helaas waren hier 10 verdovingspuiten voor nodig! de tandarts verzekerde mij dat dit geen kwaad kon.( maar toch hoor ik weleens ondanks het plaatselijke verdoving is het toch in de bloedbaan kan komen ) maar die dag daarna kreeg ik een ontzettend gevoelige buik. en wat trekkerige pijn.en een klap van vermoeidheid. zou dit een verband kunnen hebben met elkaar? of is dit toeval?
hoi de verdoving kan geen kwaad. wel heel naar voor je dat het zo moeizaam ging allemaal. dat je last had van je buik is waarschijnlijk een gevolg van de spanning. Mirjam