Mijn dochter is GEK op Dora en Boots en ik wil graag speelpoppen of knuffels van ze kopen maar ik kom ze nergens tegen. Wel zag ik een pratende Dora maar ik wil juist dat ze met Dora en haar vriendjes (Boots, Bennie, Isa enzo) kan spelen. Ik kwam ook een boomhut met kleine poppetjes tegen maar ik zoek een groter formaat pop of knuffel. Weet iemand waar je dit kan kopen? Alvast bedankt!
wij hebben toen via ebay knuffel boots over laten komen, nieuw. Was hier bijna niks van te vinden. Alleen idd die praatpoppen, die lijken niet eens en mn dochter was er bang voor
Dora; Miniatuur Speelgoed Het echte spelen is weer in! wij hebben een breed assortiment met speelgoed voor jong en oud voor een betaalbare prijs. Dora pop - - originele kado's en cadeaus Dora Dora Every Day nu online bestellen en kopen bij Speelgoed-en-kadohuis.nl Dora pluche classic 25cm - Ziezoe.nl Boots; Dora pluche Boots piraat 32cm - Ziezoe.nl Marktplaats.nl > boots van dora - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Poppen en Poppenhuizen Ty Dora the Explorer Boots Beanie Affe 18 cm - eBay, Ty Beanie Babys Neu, Bean Bags, Stofftiere, Spielzeug. (Eindtijd 29-jun-10 19:50:58 CEST) (Boots is idd veel moelijker te vinden dan Dora)
Ja sorry ik lees niet goed, ha ha Nee dan weet ik het ook niet. Ik heb wel een kleinere dora pop die niet spreekt ( twee zelfs) maar die heb ik van Marktplaats. En Boots is helemaal niet te vinden
Bij de webshop van het treinenparadijs.. dat zit in houten.. Ik ben hier vorige week geweest en ze hebben echt mega veel.
Ik heb een knuffel van Boots te koop is natuurlijk wel tweedehands en ik weet niet of je dat vervelend vind. Marktplaats.nl > Knuffel Boots de aap van Dora - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
Bedankt allemaal voor de reacties!! Er zitten super tips bij! Ben meteen alle sites aan het bezoeken!