hallo dames, iemand van jullie op de negenmaanden beurs geweest? ik heb kaartjes maar welke dag kun je het beste gaan is er bijvoorbeeld op de zaterdag meer te doen als zondag of maakt dat geen bal uit? en wat vonden jullie ervan ?
Ik ben vorig jar geweest op vrijdag avond. Vond het heel druk maar heb echt wel heel veel gekocht. Wil dit jaar ook weer gaan.
Ik ben er alleen geweest omdat we toch naar de huishoudbeurs gingen... Ik zou je aanraden om op tijd te gaan, dan is het nog niet zo mega druk.Heb zelf niet veel gekocht overigens...
Wij zijn vorig jaar geweest. Eens en nooit weer. Wij waren er de eerste dag dat het open ging. Wij stonden voor de deur te wachten en je werd gewoon aan gedrukt. Eenmaal binnen voelde het wel minder druk aan, maar nee zo'n beurs niets voor mij. En dan kun je ook nog naar de huishoudbeurs de eerste hal was wel aardig maar toen kwamen we in de grijp hal. Alleen maar vrouwen met van die karretjes achter zich aan die niet uitkijken waar ze lopen. Dus heb vaak zo karretje tegen me enkels/schenen aan gehad. Nee ook deze beurs niet leuk.
Ik ben vorig jaar op woensdag geweest. Ja het was druk, maar als je er op tijd bent is het prima te doen. Huishoudbeurs hebben wij overgeslagen.
verschillende reacties nou ik ga sowieso optijd met de opening en dan is kijken of het mijn bevalt of niet
Klopt maar wij zijn toen meteen naar de betreffende hallen gelopen, terwijl dit niet de eerste op de route zijn zeg maar