negenmaanden beurs

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van chayenna, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hallo dames,

iemand van jullie op de negenmaanden beurs geweest? ik heb kaartjes maar welke dag kun je het beste gaan is er bijvoorbeeld op de zaterdag meer te doen als zondag of maakt dat geen bal uit?

en wat vonden jullie ervan ?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vond het afschuwelijk. Wat een hel haha, nooit meer :)

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik ben vorig jar geweest op vrijdag avond. Vond het heel druk maar heb echt wel heel veel gekocht.

Wil dit jaar ook weer gaan.

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik ben er alleen geweest omdat we toch naar de huishoudbeurs gingen... Ik zou je aanraden om op tijd te gaan, dan is het nog niet zo mega druk.Heb zelf niet veel gekocht overigens...

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het begint toch pas om 11 uur?

6. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wij zijn vorig jaar geweest. Eens en nooit weer. Wij waren er de eerste dag dat het open ging. Wij stonden voor de deur te wachten en je werd gewoon aan gedrukt. Eenmaal binnen voelde het wel minder druk aan, maar nee zo'n beurs niets voor mij.

En dan kun je ook nog naar de huishoudbeurs de eerste hal was wel aardig maar toen kwamen we in de grijp hal. Alleen maar vrouwen met van die karretjes achter zich aan die niet uitkijken waar ze lopen. Dus heb vaak zo karretje tegen me enkels/schenen aan gehad. Nee ook deze beurs niet leuk.

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik ben vorig jaar op woensdag geweest. Ja het was druk, maar als je er op tijd bent is het prima te doen.
    Huishoudbeurs hebben wij overgeslagen.

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha ik vind geweldig echt mijn uitje :)
    Wij gaan altijd van 11:00 tot 19:00 😁

9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik vind het ook heerlijk... ga elk jaar 2x naar de hhb en 9mb 1x met moeder en 1x met vriendinnen...

10. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    verschillende reacties nou ik ga sowieso optijd met de opening en dan is kijken of het mijn bevalt of niet;)

11. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Klopt maar wij zijn toen meteen naar de betreffende hallen gelopen, terwijl dit niet de eerste op de route zijn zeg maar

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ga dit jaar voor het eerst ben benieuwd!

Deel Deze Pagina