Wat een moeilijke situatie. Kan me het dubbele gevoel heel goed voorstellen. Heel veel sterkte. En toch ook veel plezier met het het weerzien.
Dr LAT heeft nooit vastgezeten hoor. Als ik t goed begrijp zijn het de broers van haar vriend (ik vind lat zo'n naar woord). En daarvan is de jongste weer vrijgekomen. Pnirmal, was het nu ook de jongste die de medicatie gebruikte? Hoe voelt hij zich eronder? Ik kan me voorstellen dat hij zich behoorlijk belazerd voelt door zn broer
Ooh gelukkig! Zie je ik dacht al dat ik het ergens verkeerd begrepen had. Wat dubbel voor jullie Pnirmal, ondanks dat zijn jongste broertje al vrij is, sterkte!
Wat fijn dat er toch nog goed nieuws is. Maar tegelijkertijd zo jammer dat zo'n leuke ontmoeting zo moet eindigen. Wat je vermoedde klopt dus ook.
Ik heb meegelezen. Wat een verhaal, wat lijkt me dit ontzettend heftig voor jullie als familie. Weken verheugd op het bezoek en dan ineens dit. Geen nieuws, niet precies weten wat er aan de hand is. Hoop dat jullie hier met z'n allen goed doorheen komen en dat ook de andere broer snel vrijkomt. Weten jullie verder al iets meer?
Zo even tijd om hier op terug te komen. De jongste is idd vrij. en meteen met uit stappen van uit de auto zag ik een onschuldig persoon helemaal in tranen was die mijn ( vriend ook) was echt emotioneel. Als er nog mensen zijn die het Nederlands gevangenis systeem menselijk vinden moet ik jullie mee delen dat dat niet zo is. Jongste onschuldig en op wachten van vrijlating gisteren geen eten en drinken gehad de gehele dag niet tot vrij lating daarna bij de douane niet eens een telefoon kunnen pakken om te vertellen dat hij vrij was. Moest een andere reiziger aan spreken om te kunnen bellen. HIJ was echt onschuldig wist niet dat zijn broer, dit gedaan had. Broeder liefde tja zo kan het dus aflopen. Gelukkig is hij vrij en de andere ook al wat hij gedaan heeft gaat de fam hem toch bij staan, Ondanks wat hij gedaan heeft ze zijn wel goed kwaad en terecht. ( vriend weet niet of hij op bezoek gaat in de gevangenis naar zijn broer) en zo wel dat hij dan hem wel gaat vertellen dat hij te ver is gegaan. Maar ja het blijft familie he.PFFFFF> Bedankt dames voor jullie steun, wat er verder is kan en wil ik natuurlijk niet over uit wijden. Zo zie je maar weer je kunt in deze wereld ook werkelijk waar niemand vertrouwen. Helaas.
Fijn dat de ene broer vrij is. Ik snap dat je de verdere gang van zaken prive houd. Nogmaals sterkte!