zo vaak is het niet warm in nederland? nou. ik vind het de laatste jaren veeeel te warm in nederland. ik kan er niet tegen, nooit gedaan.. ik ben ook een wintermens, kou sneeuw... ik ben 1 van de weinigen die deze winter genoten heeft ik snap ook het heerlijke van dit weer niet.. bij elke beweging die je doet gutst het zweet van je lijf.. wat is daar nou lekker aan? ik lig als een dooie mus onder mijn plafondventilator, die helaas alleen maar aanmag als ik alleen thuis ben. ben blij dat ik al zwanger ben.. want met dit weer worden er dus geen kindjes gemaakt in huize limmeke.. te veel lichamelijke activiteit zou dat vergen
Nee ik heb er normaal juist wel last van maar nu ik hoog zwanger ben geniet ik echt van dit weer. Heerlijk. Ik ga nu ook weer vrijwillig lekker naar buiten. Wel uit de zon natuurlijk. Maar normaal als ik niet zwanger ben houd ik ook niet van te warm hoor. Dan zit ik het liefst op een boot op het water.
het is hier in noorden van Friesland heeeeerlijk. Woon dichtbij de zee, dus als we het echt warm hebben ff voor op de weg staan , altijd wel een windje. Maar heel erg warm rond de 30 c hoeft voor mij ook weer niet. Maar dit is prima te doen!Lekker genieten als ik vrij ben
ooh ik vind het heeeeeeerlijk! lekker t zwembadje opzetten en als het wat later in de middag is ffe lekker fietsen met mn meiden en man... ik hou dr van!
ik vind het nu nog prima te doen hoor. volgende week wordt het nog veel gekker dan zal het wel puffen worden vrees ik. ik heb dit wel veel liever dan die natte zooi allemaal hoor.
Heerlijk dit weer hier (provincie Zeeland) in de achtertuin in de schaduw is het 31 graden Lig heerlijk op mijn ligbed half in de zon half in de schaduw met 2 flesjes koud water en wat naturel chips voor het zout (en met een goed boek en de laptop)
Ligt er toch ook echt aan waar je woont in Nederland. Toen we nog in Deventer woonden vond ik dit weer verschrikkelijk. Daar stond dus nooit wind en werd het zo verschrikkelijk warm. In Friesland inderdaad staat meestal wel wind.
dan is het maar goed dat de mensen die het te warm vinden niet hier wonen. Binnen is het 29 graden en buiten 35. En ik vind het heerlijk. Nu heb ik binnen de airco echt wel aan staan hoor. Gewoon op 27 graden. Is het net even koeler dan buiten.
toch meer mensen die het lekker vinden hahaha. Ach ieder zo zijn ding. ik ben echt een lente/herfst mens. beetje er tussen in is voor mij het best. Nou moet ik ook wel zeggen dat wij wel erg pech hebben want de zon draait om het huis heen en we hebben dus de hele dag vol de zon! Want bij mijn moeder is het veel lekkerder binnen. heb net lekker mijn dochter in het badje buiten gezet en we hebben lekker gespetterd dus ben weer een klein beetje afgekoeld. maar je moet inderdaad niks hoeven doen want dan gutst het van je lijf. en als je het al warm hebt helpt die hijgende hond er ook niet echt bijkrijg je het nog heter van. Aaaahhh arm beest stop hem zo ook maar in een badje denk ik hihi
durf trouwens de airco niet aan te doen omdat ik van iedereen hoor dat het zo slecht is voor baby's. of zou het niet zo'n kwaad kunnen als ik hem niet te koud zet???
Hier in het topje van groningen is het ook prima te doen hoor. Net even met z'n 4tjes in het zwembad"je" gezeten en toen voelde de wind nog best fris aan... Eenmaal opgedroogd en tussen de huizen pal in de zon was het trouwens wel bloedheet.... Binnen wel heerlijk koel behalve boven, heb geen idee hoe ik het daar koel moet gaan krijgen maar ach... tnt nog weinig last van de warmte gehad 's nachts. Ik moet zeggen zolang het zo blijft vind ik het heerlijk! Veel warmer hoeft van mij niet maar goed, heb ik ook helemaal niets over te zeggen dus als het nog warmer word trek ik me wel terug in huis, met gordijnen dicht, lekker koel! Hebben nl tuin op het zuiden dus de hele dag zon... tussen 12 en 15 ben ik meestal dan ook gewoon binnen met de meiden, met veel te bang dat het anders te warm is voor hen (en mij).
Ik vind het nu nog wel te doen. In de schaduw, niet teveel doen, veel drinken en er staat hier ook een windje dus prima (woon ook in Groningen). Heb nog niet eens de neiging gehad om in het badje van m'n dochter te gaan liggen. Wat ik wel jammer vind is dat ik uit de zon moet blijven, heb last van een zwangerschapsmasker. Normaal zou ik vol in de zon liggen bakken (heel gezond..) maar dat ga ik volgend jaar maar weer doen. Moet wel zeggen dat ik een beetje opzie tegen de komende dagen, dan wordt het een stuk warmer volgens de voorspellingen. Vooral in bed 's nachts is het dan zo warm en m'n dochter heeft er dan ook last van. Zo, ga ik nu lekker een pastasalade maken met een stokbroodje Ons -warm weer eten-
Denk dat het niet veel kwaad kan, een airco. Als je hem idd niet te gek koud zet. Moet niet een te grote overgang worden natuurlijk.
Ik vind het wel prettig. En idd iedereen is buiten te vinden, de kinderen spelen heerlijk in badjes en met waterpistolen. Lekker BBQen en terrasjes pakken tegen de avond aan... I'm loving it!
Hier nog iemand die het heeeeelemaal niks vind!! En dat terwijl ik in een warm land geboren ben .. hoe dubbel