normaal gesproken vindt ik dit heeeeeerlijk weer. lekker het water opzoeken,koud drankje erbij,en s'avonds een terrasje opzoeken. maar nu baal ik als een stekker,kan er totaal niet tegen. heb veel last van krampen,zit mezelf in de weg... om de dag naar het ziekenhuis,heb het een beetje gehad nu... klaag klaag klaag.....
Ja begrijpelijk, jij bent al 10 dagen overtijd, Doe maar rustig aan en probeer lekker de hele dag achter de ventilator te zitten.
Ja, dat snap ik ook nog wel, sterkte met wachten, als je dichtbij had gewoond was ik wel wat lekker koud ijs komen brengen ofzo..... Ik heb net met mijn voeten in een heerlijk koel badje gezeten, heeeeeeeeeerlijk!!!!!!!! *Fem gaat nu citroenijs uit de ijskast halen*
Mijn zoontje en ik hebben vandaag een heeeeerlijke dag gehad. Hij is net zo'n zonfanaat als ik, dat merk ik nu al. We hebben net lekker even gefietst en hij had de grootste lol. Nu is ons huis en zijn kamertje ook wel lekker koel, dat scheelt ook. Maar goed, van mij mag het nog wel even zo blijven
Vind het heerlijk dit weer! Van mij mag het altijd wel zo zijn..lekker buiten...de kids in het zwembad...gezellig de bbq aan... wat wil een mens nog meer.
Ik vind het een hel! Mijn dochter heeft volgens mij vreselijke hooikoorts, die loopt leeg als ze buiten gaat spelen, zowel uit haar neus als uit haar ogen. Ik kan er zelf ook niet van genieten met deze omvang. En het goede nieuws is dat het nog wel even gaat duren... *zucht* (en ben normaal echt niet zo'n klaagmuts...)
Hier nog een die dit niks vindt... Met vriendinnen hebben we de afspraak dat iedereen maar over 1 soort weer mag klagen en bij mij is dat als het warmer wordt dan zo'n 23 graden. Bleh! Ik heb het altijd warm... ook in de winter, dus met dit weer voel ik me vreselijk. Ik word er ook echt misselijk van als het te heet is. Gelukkig blijft de ene kant van onze huiskamer lekker koel, dus daar zit ik nu en als de zon uit de tuin is, ga ik lekker naar buiten. Hopelijk is het al een beetje afgekoeld inmiddels. Weet ook echt niet wat ik aan moet trekken met dit weer. Liefst iets zonder mouwen i.v.m. vieze zweetplekken, maar m'n schouders en bovenarmen zitten vol lelijke pukkeltjes, dus die bedek ik liever. De paar shirtjes met van die 'fladdermouwtjes' die ik heb, zijn nu constant in gebruik, haha.
friesland is heerlijk he?..lekker windje...mmm...en verder gewoon rustig aan, voetjes in een badje, kleine mannetje in ee badje, dutje op het heetst van de dag etc etc en veeeeel water drinken..
zo warm vond ik het nou ook weer niet. Niet ondraaglijk ofzo. Boven de 30 graden wordt mij altijd veel te warm maar dit vind ik wel ok hoor. Lekker jurkjes aan en terrasjes pakken. Genieten!
Nee hier staat nu best een stevige wind en het is alweer flink afgekoeld. Binnen in huis nog maar 21,5 graad.
Oh doe mij zo'n windje! In het oosten is het bijna altijd op z'n warmst, lekker dan... Hier alleen wind van de ventilator
ik vind het ook lekker! Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu ik zwanger ben er niet zo goed tegen kan, anders kan ik echt zo heel de dag in de zon liggen! Heerlijk!
nou heerlijk hoor , vandaag vond ik zelfs beetje frisjes., we wonen ook in noorden , dus was niet echt heet en ook wat wind , dus echt in zwembadtje weer was het ook niet , kinderen waren na half uur alweer uit omdat ze beetje koud hadden ,maar goed ik vond het niet heet , het was heerlijk weer, lekker buiten eten , kids in tuin spelen , iedereen in zomerkleding , heerlijk van mij mag altijd zo blijven
Dit is onze eerste zomer in ons nieuwe huis (met tuin!) en nu kan ik dan ook eindelijk zeggen dat ik van dit weer GENIET! In ons oude appartement vond ik het maar afzien in die hitte op dat balkon, maar nu?! Badje in de tuin, parasolletje op, partytent erbij, bbq aan.....wat wil een mens nog meer?! Afkoelen kan in de huiskamer, met het zonnescherm open is het nog aardig uit te houden daar overdag. Dus nee, ik ga dit keer niet klagen: er is juist een hele nieuwe wereld voor me open gegaan
Ik geniet van s ochtends tot s avonds, lekker buiten. Kleine meid vind het ook geweldig, goed ingesmeerd in het badje. Lekker met een goed boek en een koel drankje terwijl de kleine lekker spettert. Ik heb vandaag een nieuw zwembad gekocht zodat ik bij haar kan zitten morgen in het water. Heb volgende week lekker vrij genomen zodat ik de hele week kan gaan genieten. Mij zal je echt niet horen dat het te warm is. Ik geniet er van nu het nog kan, voordat je het weet moeten de warme kleren weer uit de kast komen. Ook nu zit ik heerlijk buiten met een glaasje rose op mijn telefoon even het forum te lezen. De dagen duren veel langer en de meeste mensen zijn veel vrolijker!!! Voor mij mag de zomer nog heeeeeel lang duren. Ps. Hoogzwanger genoot ik nog steeds elke dag van het warme weer, twee weken over de tijd op de dag van de bevalling zat ik nog lekker in het zonnetje!
Nou ik vind het echt niet zo warm hoor Ik heb nog altijd een vest aan, ik vind het heerlijk nu. Maar ik hoop ook niet dat het warmer als dit word hoor. Vind het prima weer zo. Kan me voorstellen dat mensen dit al warm vinden en er echt suf van worden etc.
Ik zit nu ook met een trui en joggingbroek aan hoor maar wel nog steeds buiten . Maar overdag zit ik lekker in mijn bikini in de tuin.
Hahaha jaa Dinsdag had ik zelfs een legging onder mn spijkerbroek aan en mn leren jas aan en ik had echt enorm koud haha. Sinds ik terug ben in NL (alweer bijna twee jaar ), heb ik het zo enorm koud hier. Ik liep in Spanje zelfs met 40+, in een lange broek te werken (horeca). Dus dan is deze 20 graden of wat het ook mag wezen echt niets !