Gatver, wat zouden jullie doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammie1982, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

    mammie1982 Fanatiek lid

    25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties,
    ik ga mijn man even vragen het te fixen! Vind het zo naar om er tegen aan te kijken!
     
  2. maregmo

    maregmo Actief lid

    12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Ik heb het gewoon zelf gedaan, wij hadden ook last van wat plekjes... Maar door de poetsdrang kon ik er echt niet langer tegenaan kijken!

    Het is maar even dat je die dampen binnen krijgt en ik denk dat het niet echt kwaad kan. Anders zouden we allemaal verplicht binnen moeten blijven tijdens de zwangerschap. :)
     
  3. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Is schimmel zo slecht dan? Als het niet heel dik is en niet loslaat...?

    Ik eet ook gewoon schimmelkaas :p :D
     
  4. Ukkie2

    Ukkie2 Niet meer actief

    wij hebben ook een badkamer die moeilijk te ventileren is. mijn man haalt het er altijd gewoon met een doekje af, werkt heel goed hoor!
     
  5. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Wij hebben ook ruim twee jaar geleden schimmel in de badkamer gehad. Omdat ik astma heb en die lucht dus echt niet kan verdragen heeft manlief het behandeld met schimmelvreter van Bison, daarna badkamer opnieuw gelatexd met speciale latex voor vochtige ruimtes (geloof ik). Nu in combinatie met mechanische ventilatie nergens meer last van. Wij hebben badkamer beneden in soort van klein halletje, deur staat eigenlijk altijd open behalve als er bezoek is. Dus op die manier ventileert het ook extra.
     
  6. Manuk

    Manuk Fanatiek lid

    19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn man wil niet dat ik met die spray bezig ga, hij doet het voor mijn.
    Kan jeman het dan niet doen voor je? Zoveel werk is het niet toch
     
  7. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Je moet schimmel wel eerst even verwijderen/doodmaken, voordat je er overheen gaat verven. Anders komt het er doodleuk weer doorheen.
     
  8. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Mijn man heeft vorige week gesprayd met HG. Het stinkt idd enorm. En bleef lang hangen, omdat we geen ramen hebben en het ventilatie systeem niet bepaald goed werkt. Ik heb 1 dag dan ook gewoon niet gedoucht. En tweede dag met de deur open en heel kort. Was idd toch beetje bang dat het kwaad kon als ik er te lang in zou staan.
     

Deel Deze Pagina