Gatver

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammie1982, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Dames,

Effe een vraagje,
    Vorige week zijn er op mijn werk voor de lol 85 hyacinten afgeleverd. We zitten met ongeveer 100 mensen in 1 grote ruimte. Het is een pand waar klimaatbeheersing is en dus geen enkel raam open kan!

Je voelt hem aan komen, al die 85 K** hyacinten zijn uitgekomen met als gevolg een ENORME stank! Heel veel collega's klaagde hierover. Mensen werden er echt niet goed van en kregen hoofdpijn.

Ook ik vond het als zwangere natuurlijk giga vies. Je ruikt toch al zo sterk.

Zou zo'n hoeveelheid van die planten nou schadelijk kunnen zijn voor de baby? Ik zit de hele dag in die lucht! Of is dat alleen voor mij vervelend?

Alvast bedankt!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik denk dat het alleen voor jou/je collega's vervelend is. ;)
    Heb in ieder geval nog nooit gehoord dat hyacinten schadelijk zijn voor ongeboren kindjes...

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik denk dat het alleen vervelend is, omdat je als zwangere zo goed ruikt......Misschien even je vk raadplegen als je het echt zeker wilt weten?

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Sorry maar ik lig helemaal ik een deuk om hoe je het hebt neergeschreven.

Denk ook niet dat het kwaad kan maar misschien kan iedereen een hyacintje adopteren en mee naar huis nemen?

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Haha das niet schadelijk hoor. Die dingen zijn wel giftig, maar alleen als je ze eet.

Deel Deze Pagina