gatverdamme ik word gek !!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hier passen so niet op omdat idd zij in onze ogen lekker opa en oma moeten zijn en geen plaatsvervangend ouder. Daar klagen ze nu nog over maar voor ons voelt dat heel goed! Dat maakt ook dat je het makkelijker van je af kan zetten. Verder ook geen goede band, verre van maar zie wel dat onze dochter het contact leuk vind dus voor haar vind ik dat fijn. We zijn wel duidelijk in wat we wel en niet leuk vinden en als zij daar anders over denken, prima, maar dit is ons kind :)

Ik zou ook zeggen, denk eens na over andere oppas mogelijkheden en wellicht kan je het door de dingen te benoemen dan weer beter maken?

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik snap het verband niet helemaal. op de KO hebben ze ook een soort van ouderrol? :)
    Ik heb niets tegen de KO, Integendeel, ik wou ze daar allebei naar toe doen, maar SM wou het heel graag doen.
    Wel met afspraken ;) Dus het gaat nu heel erg goed....
    Ik denk dat het komt omdat vrouwen vaak bang zijn dat er dan spanningen komen.

3. happymama

happymama Niet meer actief

hier ben ik weer even .
    ik wil even heel duidelijk maken dat ik haar niet al oppas gebruik , ik heb haar nooit gevraagd , ze wilde t zelf en t is maar 1 dag in de week .
    sorry dat ik nu pas reageer maar heb vandaag de hele dag gewerkt

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Het verschil is dat je met het kdv een commerciele relatie hebt. Met (schoon)ouders spelen er veel meer dingen. Manlief en ik wilden het allebei niet en ik ben heel blij dat we die keuze hebben gemaakt. Het was de relatie zeker niet ten goede gekomen!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ben blij dat ik echt een topschoonmoeder heb

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik zal voortaan netjes met het bekkie van de ts meepraten, ipv mijn eigen mening over een onderwerp neer te zetten, okay? Jij ook weer blij;)

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Om je kleintje haar/zijn oma te gunnen, hoef je haar niet op te laten passen. Dat kan op vele andere manieren....

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jullie kunnen wel blijven discusseren of oma wel of niet moet blijven oppassen maar denk niet dat de TS daar wat aan heeft...

close topic dan maar? want dit gaat nergens meer over

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Goed idee mevrouw de Moderator:D

10. bereke

bereke Niet meer actief

Oh maar mij maakt het geen reet uit hoor :p. Doe lekker je zin!

Maar om een mening te kunnen vormen, heb je een volledig beeld nodig lijkt me.

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Je krijgt nooit een volledig beeld van de situatie, omdat je op een forum altijd maar 1 kant van een verhaal hoort en ja, daar vorm ik een mening over, net als iedereen. Alleen is die anders als de jouwe, maar geen van ons hoeft gelijk te hebben. Als ik commentaar op mijn mening moet verwachten, zou die toch van ts moeten komen en niet van iemand die zelf ook totaal van de hele situatie niet op de hoogte is. Maargoed, dat is dan ook weer mìjn mening en daar zul jij mss ook weer anders over denken.....En zo blijf je bezig;)

12. bereke

bereke Niet meer actief

Nee ik had op dat moment nog geen mening over heel het verhaal. Net omdat ik het te onvolledig vond ;).

Deel Deze Pagina