Wat ligt daar nou op het aanrecht? Iewww! Zou het een grap zijn? Iemand denkt toch niet werkelijk, jaaa dat is mijn droom caravan? Ik snap het niet, je betaalt dan wel enkel de plaats, maar die plek kan je toch beter verkopen zonder afgrijselijke caravan? Zet er dan niks neer...
een staanplaats is niet goedkoop hoor.. ik weet wel dat mijn opa en oma 1500 euro per jaar betalen en dan staan ze op een hele simpele camping... en gadverdamme nou nee het heeft gefikt??? ik snap de reacties niet zo goed zal wel aan mij liggen
In de keuken zie inderdaad het gesmolten plafond. Ik kom weleens in Grunobeurt, het is een prima plek en de huisjes zien er normaal gesproken ook verzorgd uit. Ze zijn heel eerlijk in hun bericht en mijns inziens heel redelijk.
op het aanrecht ligt toch gewoon gesmolten plastic... Ik vind dit niet zo heel schokkend hoor... soms is het heel lastig om op een camping een staplaats voor een stacaravan te krijgen... nu kan je hem zo overnemen en evt zelf een stacaravan neerzetten.
idd ik denk ook dat dat het plafond is! Oh man....vind dat ze er nog veel voor vragen. Het zag er ervoor ook niet echt bijster goed uit denk ik aangezien de 'tuin' ook niet echt goed is bijgehouden. En dan koop je een keet waar ook nog eens kortsluiting in is ontstaan. Ik zou er niet willen verblijven hoor echt niet. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt. Je kunt dan net zo goed gewoon een staplaats aanvragen denk ik.
Zou mijn keuze in aankoop ook niet zijn. Maar er zijn ook mensen die hier wellicht wel interesse in hebben. Dus eerlijk gezegd snap niet echt de ophef.
ze vragen ook alleen het stageld... tja je kan er dan ook zelf wat anders neer zetten, en idd als je handig bent kan je het opknappen maar mij niet gezien
Ja, ze zijn wel eerlijk inderdaad, maar vind het ook ranzig. Ze konden beter alles er uit halen zodat mensen alleen dingen hoeven te vervangen of opnieuw plaatsen e.d. Dan zou het wat beter verkopen. En evt. even de tuin bijwerken, maar goed dat kan je zelf ook doen natuurlijk. Maar je kunt beter idd een nieuwe caravan zetten. Want ja hoe is die kortsluiting ontstaan??
Ik denk dat niet iedereen de tekst van de advertentie goed heeft gelezen Het is inderdaad brand/roetschade, niet zoveel gatverdammes aan, nou ja, roetschade is wel bah natuurlijk. Maar iig is men eerlijk